اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس:

فارس درگاه اینترنتی جنوب کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: با افزایش پهنای باند ورودی اینترنت به این استان، فارس درگاه اینترنتی جنوب کشور می‌شود.

فارس درگاه اینترنتی جنوب کشور می‌شود
عبدالعظیم قنبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: مشکل محدودیت ورودی پهنای باند اینترنت به این استان حل شده است و به زودی فارس درگاه اینترنتی جنوب کشور می‌شود.
مدیر عامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: در حال حاضر با حمایت شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند ورودی فارس افزایش یافته که این امر علاوه بر بهبود وضعیت سرعت اینترنت این استان موجب شده تا فارس به عنوان درگاه جنوبی اینترنت کشور مطرح شود.
وی از ایجاد بستر ADSL با برند انحصاری شرکت مخابرات فارس از ابتدای بهمن ماه خبر داد و اضافه کرد: در این بستر سرویس‌های ارزش افزوده به مشترکان ارائه می‌شود.
قنبریان در ادامه با اشاره به راه‌اندازی سیستم‌های مخابراتی IMS در این استان افزود: درحال حاضر اجرای نسل جدید سیستم‌های مخابراتی IMS در فارس در دست اجراست که با اجرای این شبکه تمام سرویس‌های تلفن ثابت، دیتا و سرویس‌های ارزش افزوده بر روی یک بستر اجرا می‌شود.
وی گفت: مرحله اول تجهیزات این سیستم‌های مخابراتی به گمرک شیراز رسیده است که پس از ترخیص و طی شدن روند اجرایی شاهد نصب تجهیزات و راه‌اندازی شبکه در آینده نزدیک می‌شویم.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات فارس تصریح کرد: شیراز به عنوان شهر مبدا ارسال تجهیزات سیستم مخابراتی IMS در کشور شناخته شده و از این پس تجهیزات این سیستم از طریق گمرک شیراز به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.
وی از راه‌اندازی 15 سرویس جدید ارزش افزوده تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این سرویس‌ها امکان استفاده از خدماتی در بخش‌های مختلف از جمله رادیویی، کتابخوانی، لطیفه، مسابقه، قرآن، بانوان، اطلاعات عمومی، دنیای کودکان، زبان انگلیسی، اخبار، قصه‌گویی، شعرخوانی و... میسر می‌شود.

* خداحافظی با قبوض کاغذی
 قنبریان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حذف تدریجی قبوض کاغذی شرکت مخابرات استان فارس گفت: به زودی قبوض تلفن ثابت و همراه، به صورت تدریجی حذف و پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه 1818 و قبض تلفن همراه از طریق سامانه 09990 امکان‌پذیر می‌شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: شرکت مخابرات به عنوان بسترسازIT سعی در فرهنگ‌سازی برای استفاده بیشتر سرویس‌ها از طریق فضای مجازی دارد و در این راستا با حذف تدریجی قبوض کاغذی در تحقق این امر پیشقدم  می‌شود.
به گزارش فارس، شرکت مخابرات استان فارس تاکنون قادر به حل مشکل مداوم اینترنت خبرگزاری‌ها در این استان نشده است، چرا که یا با قطعی و یا با کندی سرعت همواره مواجه بوده‌ایم، حال چگونه درگاه اینترنتی جنوب کشور می‌شویم، خدا رحم کند.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول