اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خواستار شد

افزایش سرعت و پوشش مناسب اینترنت در جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم خواستار افزایش سرعت و پوشش مناسب اینترنت در جم شد.

افزایش سرعت و پوشش مناسب اینترنت در جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی عصر چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس مخابرات شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم دارای قابلیت و ظرفیت بالایی برای توسعه و پیشرفت است و باید دست به دست هم بدهیم و در این مسیر حرکت کنیم.
وی افزود: با وجود پالایشگاه فجر جم و با وجود تاسیسات نار و کنگان، باید نسبت به توسعه همه‌جانبه این شهرستان اهتمام ورزیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
فرماندار جم خاطر نشان کرد: ارتباطات در توسعه نقشی بسیار اثربخش دارند و تقویت خطوط مخابراتی باید در دستور کار قرار گیرد.
عبداللهی گفت: در حال حاضر شاهد وجود برخی ایرادات و مشکلات در سیستم‌های ارتباطی این شهرستان هستیم که امیدواریم به‌زودی این مشکلات برطرف شوند و از مسئولان شرکت مخابرات استان انتظار داریم در این عرصه همکاری کنند.
وی ادامه داد: از جمله نیازمندی‌های مخابراتی و ارتباطی این شهرستان می‌توان به افزایش فضای فیزیکی اداره مخابرات اشاره کرد که تمهیدات لازم در این راستا اندیشیده شده است.
فرماندار جم از افزایش سرعت و پوشش مناسب اینترنت در سطح شهرستان جم خبر داد و افزود: بهبود وضعیت پوشش تلفن همراه و گسترش شبکه در سطح شهر جم از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این منطقه است.
عبداللهی همچنین بر لزوم توسعه زیرساخت‌های مخابراتی در جم تاکید و اذعان کرد: امیدواریم با تعامل میان مجموعه مخابرات و فرمانداری، نیازهای مخابراتی این شهرستان برطرف شود.
وی بیان کرد: دولت نهم و دهم در محرومیت‌زدایی از روستاهای دوردست این شهرستان تلاش بی‌وقفه‌ای داشته و مردم از کیفیت خدمات رضایت دارند.
در این آیین غلامرضا حسینی به عنوان رئیس جدید اداره مخابرات شهرستان جم منصوب شد.
انتهای پیام/آ30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول