اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان انار:

وقف باید با درک موقعیت فعلی و نیازها صورت گیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: برای گسترش وقف، باید با درک موقعیت فعلی و نیازهای این زمان به فکر و نیت مردم جهت داد که در چه راهی به کار خیر بپردازند.

وقف باید با درک موقعیت فعلی و نیازها صورت گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مجید اعتمادی عصر امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد: ما باید همیشه نسبت به گرامیداشت رحلت آخرین پیامبر الهی بکوشیم و در مراسم‌ها حضوری پررنگ داشته باشیم.
وی با اشاره به هفته وقف افزود: وقف جهاد مالی است که در راه اشاعه فرهنگ اسلامی کاربرد دارد و برای گسترش این صدقه جاریه همه دستگاه‌های دولتی به ویژه سازمان اوقاف و امور خیریه با درک موقعیت فعلی و نیازهای این زمان باید به فکر و نیت مردم جهت دهد که در چه راهی به کار خیر بپردازند.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر جهاد اقتصادی تصریح کرد: مسئولان باید در راستای این جهاد مالی برنامه‌ریزی کنند و واقفان به این امر مهم سوق داده شوند.
فرماندار شهرستان انار خاطرنشان کرد: بهترین کار در حال حاضر ایجاد اشتغال و افزایش تولید است، زیرا موفقیت ایران اسلامی در بعد اقتصادی یکی از ارزش‌های واقعی است.
اعتمادی بیان کرد: اکنون کشور ما در بخش‌های مختلف مانند صنعت، خدمات و کشاورزی نیاز به حمایت دارد که توانمندان می‌توانند در این راه سرمایه‌گذاری کنند و با ایجاد کارخانه در بخش صنعت افراد زیادی را مشغول به کار کنند.
وی با تأکید بر اینکه باید مردم به وقف نگاه ویژه‌ای داشته باشند، گفت: کسانی که قصد وقف دارند باید به گونه‌ای باشد که هم به دنیای مردم و هم آخرت آنها کمک کند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول