اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته وقف

نمایشگاه هفته وقف در بجنورد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: همزمان با نخستین روز از هفته وقف نمایشگاهی به همین مناسبت در صحن امامزاده سید عباس (ع) بجنورد گشایش یافت.

نمایشگاه هفته وقف در بجنورد گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این نمایشگاه که بعد از ظهر امروز با حضور معاون منابع انسانی استاندار خراسان شمالی و فرماندار بجنورد افتتاح شد، در فضایی به وسعت 250 مترمربع برپا شده است.
معاون بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه محصولات فرهنگی، فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه و ... برپا شده است، تصریح کرد: این نمایشگاه تا پایان بهمن برای بازدید عموم دایر است.
سید حسین معروف‌زاده عرضه کتاب با 30 درصد تخفیف را از جمله برنامه های این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: ده‌ها عنوان کتاب در زمینه های مذهبی، ادبی، اجتماعی، آموزشی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
وی همچنین برپایی نمایشگاه بصیرت بخشی در حاشیه نمایشگاه هفته وقف را برشمرد و افزود: با توجه به سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین در پیش بودن انتخابات این نمایشگاه در حاشیه نمایشگاه هفته وقف دایر شده است.
معاون بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان شمالی یادآور شد: این نمایشگاه صبح و عصر برای بازدید عموم دایر خواهد بود.
در این آیین نمایشگاه هفته وقف توسط معاون منابع انسانی استاندار خراسان شمالی افتتاح شد.
هفته وقف از امروز به مدت یک هفته ادامه دارد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول