اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

تمام روستاهای اردستان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان سال 91 تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره‌‌مند می‌شوند.

تمام روستاهای اردستان از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام سید مصطفی طباطبایی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردستان به حماسه 9 دی اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به حوادثی که در روز عاشورای سال 88 رخ داد مردم باید به صحنه می آمدند و جواب حرمت شکنان را می‌دادند.
وی افزود: مردم در هر زمان که ضرورت داشته باشد پشتیبانی خود را از امام، رهبری و ولایت فقیه اعلام می‌دارند.
نماینده مردم اردستان در مجلس در ادامه با بیان اینکه به واسطه عبور خط هشتم سراسری گاز که با تلاش‌های بسیاری از شهرستان اردستان عبور کرد تا پایان سال 91 تمام روستاهای شهرستان از نعمت گاز بهره‌‌مند می‌شوند، تصریح کرد: در این راستا امکان احداث نیروگاه سیکل ترکیبی برق فراهم شد و پیگیری‌های لازم برای احداث کارخانه پتروشیمی صورت گرفته است.
این مسئول به پیگیری‌های صورت گرفته برای دوبانده شدن جاده اردستان به اصفهان اشاره کرد و گفت: تا کنون در حدود 20 کیلومتر این مسیر اجرا شده است و قرارداد احداث 20 کیلومتر دیگر نیز با پیمانکار منعقد شده است.
طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه عملیات احداث خط انتقال دوم آب اصفهان به اردستان که شامل نطنز، بادرود، انرژی هسته‌ای و صنایع نیز است در ردیف بودجه قرار گرفته، تصریح کرد: مطالعات این طرح صورت گرفته و با اختصاص اعتبارات بیشتر در بودجه عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
وی در پایان به احداث ساختمان جدید دانشگاه پیام نور واحد زواره اشاره کرد و اذعان داشت: در سال‌های اخیر شاهد توسعه کمی و کیفی فضاها و امکانات آموزشی در سطح شهرستان بوده‌ایم.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول