اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماز ظهر 28 صفر در چهارراه شهدا مشهد برگزار شد

خبرگزاری فارس: نماز ظهر 28 صفر در چهارراه شهدا مشهد با حضور پرشور مردم، عزاداران و عاشقان حسینی برگزار شد.

نماز ظهر 28 صفر در چهارراه شهدا مشهد برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسئول نمازهای محور چهارراه شهدا مشهد اظهار داشت: با وجود هوای سرد، لغزندگی زمین و شلوغی خیابان‌های منتهی به حرم مطهر امام رضا(ع)، نماز ظهر 28 صفر با شور و اشتیاق فراوان اقامه شد.
مهدی رجب‌پور افزود: شور و اشتیاق بین عزاداران حسینی به صورتی موج می‌زد که نماز 28 صفر امسال پرشورتر از هر سال برگزار شد.
وی خاطر‌نشان کرد: شورای هیئت‌های مذهبی مشهد،نیروی انتظامی، ستاد اقامه نماز و بسیجیان کانون جوادالائمه(ع) در برگزار کردن این نماز نقش داشتند.
رجب‌پور شعار انتخاب امام جماعت جدید برای هر نماز را از جمله تصمیمات شورای کانون جوادالائمه خواند و گفت: به علت سردی هوا امروز، امام جماعت از بین هیئت‌ها و دسته‌هایی که به سوی حرم رضوی مشرف می‌شوند انتخاب شد.
وی یادآور شد: نماز ظهر اربعین در هوای سرد و بارش باران با حضور حداکثری عاشقان حسینی فقط در محل چهارراه شهدا به عنوان کاری ارزشمند برگزار شد که متاسفانه در هیچ‌کدام از رسانه‌های گروهی،استانی، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و صدا و سیما درج و انعکاس داده نشد، امید است که پس از این، حرکات معنوی به بهترین صورت انعکاس داده شود.
بسیجیان کانون جوادالائمه(ع) ضمن حاضر شدن از شب گذشته در محل چهارراه شهدا به ایجاد فضاسازی، نصب پرده، تمیز نگه‌داشتن محل خواندن نماز و دیگر تمهیدات در این ارتباط پرداختند.
مراسم عزاداری شهادت امام رضا(ع) از ساعت 20 و 30 دقیقه روز یکم بهمن‌ماه شروع شده و تا پایان شب سه‌شنبه، چهارم بهمن‌ماه امسال در محل کانون جوادالائمه(ع) واقع درخیابان  امام خمینی 3 ادامه دارد.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول