اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران خبر داد

فعالیت افتخاری 2500 نفر در ستادهای نماز جمعه مازندران

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مازندران از فعالیت افتخاری 2 هزار و 500 نفر در ستادهای اقامه نماز جمعه این استان خبر داد.

فعالیت افتخاری 2500 نفر در ستادهای نماز جمعه مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از کجور مهدی مستشرق صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری مراسم استقبال از نخستین امام جمعه منطقه کجور - شهر پول با تقدیر و تشکر از مسئولان کجور حاضر در جلسه درباره اهمیت برگزاری نماز جمعه اظهار داشت: نماز جمعه نماز حکومتی است که اتصال مستقیم به ولی امر مسلمین، روحانیت و مرجعیت دارد و پشتیبان ارزش‌های انقلاب است.
وی با اشاره به وجود 35 اقامه نماز جمعه در استان مازندران، عنوان کرد: 2 هزار و 500 نفر در ستاد نماز جمعه استان مازندران به صورت افتخاری در حال فعالیت هستند که از این تعداد یک‌هزار و 800 نفر عضو اصلی و 700 نفر عضو افتخاری تشکیل می‌دهند.
در ادامه بخشدار کجور نیز اذعان داشت: با توجه به آنکه خلاء فرهنگی بسیار زیادی در کجور احساس می‌شد و ضمن توجه به خواسته‌های مردم نیاز به امام جمعه در کجور ضروری به نظر می‌رسید.
سید نادر موسوی‌زاده متذکر شد: برگزاری نماز جمعه در شهر پول یکی از برکت، توفیق و نعمت‌های منطقه کجور است که خداوند به ما اعطا کرده است.
در این نشست تاریخ برگزاری نخستین نماز جمعه پول کجور 14 بهمن ماه و امام جمعه پول نیز حجت‌الاسلام جهاندار لاشکی انتخاب شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول