اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران:

حماسه 6 بهمن وفاداری مازندران به انقلاب را به نمایش گذاشت

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران و نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پیام مشترکی فرارسیدن سالروز حماسه ششم بهمن مردم آمل را گرامی داشتند و تاکید کردند: حماسه ششم بهمن آمل وفاداری مازندران به انقلاب را به نمایش گذاشت.

حماسه 6 بهمن وفاداری مازندران به انقلاب را به نمایش گذاشت
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و سید علی اکبر طاهایی استاندار مازندران در این پیام آوردند: رویداد ماندگار ششم بهمن سال 1360، مقطعی شکوهمند و دوران ساز در تاریخ پرغرور انقلاب اسلامی ایران است که دگر بار معادلات جبهه نفاق و کفر را در ارزیابی ملت بزرگ و آرمان طلب ایران اسلامی به هم ریخت و طرح باشکوهی از تبلور ایثار جمعی مردم انقلابی در صیانت از میراث ارزنده شهدا و امام شهدا را به تصویر کشید و صفحات زرینی از تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را به خود اختصاص داد.
 در بخشی از این پیام مشترک آمده است: دفاع دلاورمردان شهر هزار سنگر آمل با تقدیم 40 شهید، از جمله حماسه‌های کم‌‌نظیر تاریخ این مرز و بوم است که با مقاومت و دفاع از اهداف والای انقلاب اسلامی دست دشمنان را از گزند به کیان میهن اسلامی ایران باز داشت.
در این پیام تاکید شد: در شکل‌گیری این حماسه جاویدان، دلبستگی، بصیرت و وفاداری مردم ولایی مازندران به آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی در قالب پایداری و از جان گذشتگی مردم دین‌مدار و انقلابی این خطه در کوچه و خیابان‌های شهر آمل متبلور شد و پیام خودباوری، رشادت و ایستادگی ملتی حاضر در صحنه‌های انقلاب اسلامی را به گوش جهانیان رساند و با دگرگونی تمامی تحلیل‌‌ها و برنامه‌‌ریزی‌های سیاست‌مداران و سازمان‌های جاسوسی و اطلاعاتی دنیای استکبار، راه تازه‌ای پیش روی حقیقت‌طلبان گشود.
در فراز میانی این پیام تصریح شد: آن‌گونه که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار با مردم شریف مازندران فرمودند:« این سنگرها سنگرهاى درون خیابان‌ها نیست، این سنگرِ دل‌هاست، هزار تا هم نیست، هزاران سنگر است، به عدد هر مؤمنى، هر انسان باانگیزه‌ باشرفى، یک سنگر در مقابل تهاجم دشمن وجود دارد».
در ادامه این پیام آمده است: بی تردید این حماسه تنها متعلق به یک منطقه و جغرافیای خاص نیست، بلکه یک رویداد ملی برای حراست از انقلاب اسلامی در سال‌های آغازین پیروزی بود که رخ داد و در تاریخ آن ماندگار شد.
نماینده ولی فقیه در مازندران و استاندار مازندران در پیامشان تصریح کردند: تاریخ انقلاب اسلامی را باید بر صفحه جانها نوشت و با غرور و شکوه و سرافرازی مطالعه کرد تا آیندگان بدانند که انقلاب اسلامی و میوه پرطراوت آن، یعنی نظام اسلامی آسان به دست نیامده و در پای واژه واژه این کتاب مقدس، خون پاک‌ترین و رشیدترین فرزندان این ملت ریخته شده است.
در این پیام آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی را باید برای نسل جوان خواند تا بدانند که برای پیروزی آن چه خون دل‌ها خورده‌اند، و چه مرارت‌ها به جان خریده‌اند.
اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این واقعه، از تمامی مردم مومن، غیرتمند و ولایتمدار استان مازندران به‌ویژه شهرستان آمل به خاطر همراهی و همدلی آنان در تمام عرصه‌‌های مذهبی، سیاسی و فرهنگی سپاسگزاری می‌‌کنیم و رجای واثق داریم مردم صبور، شریف و قدرشناس مازندران همواره در راه اعتلای ایران اسلامی و تحقق منویات مقام عظمای ولایت، همچون گذشته‌ پرافتخار خود، ثابت قدم باشند.
انتهای پیام/ر30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول