اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

انقلاب اسلامی قدرت‌های غرب و شرق را در هم شکست

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت:‌ انقلاب اسلامی قدرت‌های شرق و غرب را در هم شکست.

انقلاب اسلامی قدرت‌های غرب و شرق را در هم شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی‌زاده صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بندرعباس با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران چند خصوصیت ویژه دارد که آن را از دیگر انقلاب‌های دنیا متمایز می‌کند که از مهم‌ترین خصوصیات آن می‌توان به مبارزه با استبداد، ظلم و سرسپردگی به کشورهای بیگانه اشاره کرد.

وی با اشاره به شعار اصلی انقلاب اسلامی "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی"، افزود: استقلال به وجود آمده در کشور ما پس از انقلاب موجب عدم وابستگی کشورمان به قدرت‌های شرق و غرب شد و این قدرت‌ها را در هم شکست.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: هم‌چنین آزادی یکی از ارمغان‌های انقلاب اسلامی بود که موجب شد تا کشور ما زیر بار ظلم و ستم نرود.

امینی اضافه کرد: جمهوری اسلامی یعنی مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود که نماد آن انتخابات است.

وی نوع جمهوریت ایران را با سایر کشورها متفاوت دانست و اظهار داشت: خصوصیات نظام سیاسی ایران با دیگر نظام‌های سیاسی متفاوت است چون در ایران علاوه بر مقبولیت، مشروعیت دینی نیز وجود دارد و مردم‌سالاری دینی یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به خصوصیت ولایت‌مداری در نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پس از ایشان مقام معظم رهبری کشتی هدایت انقلاب را به خوبی به پیش برده‌اند و امروز انقلاب اسلامی ایران با صلابت بیشتری در دنیا عرض اندام می‌کند.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: ما باید به ولایت‌مداری خود افتخار کنیم و همواره به آن پایبند باشیم و هر انقلابی که پایه اعتقادی و خالصانه داشته باشد روز به روز دوام و استمرار آن بیشتر خواهد شد.

امینی‌زاده اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه اعتقادات عمیق و صادقانه خود در حال حاضر به الگویی برای دیگر کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: انتخابات مهم‌ترین رخداد سیاسی کشور است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان امکانات و نیروی انسانی خود را برای برگزاری مطلوب انتخابات در اختیار دستگاه‌های مجری انتخابات قرار دهند.

فرماندار بندرعباس بیان داشت: تمام مدیران باید با فراهم کردن امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم حرکت کنند.

انتهای پیام/صا10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول