اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

هدف غرب سست ‏کردن ارزش‏هاست / حذف حجاب اولویت نخست غربی‏هاست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه هدف غرب سست‏ کردن ارزش‏هاست گفت: حذف حجاب اولویت نخست غربی‏ها در برهه کنونی است.

هدف غرب سست ‏کردن ارزش‏هاست / حذف حجاب اولویت نخست غربی‏هاست
سعید افشارنادری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران در ریشه‏یابی مسئله بدحجابی در جامعه اظهار کرد: کشف حجاب از سوی پهلوی اول را باید اقدامی در راستای دشمنی‏ها و منحرف کردن انقلاب اسلامی از طرف دشمنان اسلام و انقلاب از جمله آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای همراه با این مستکبران و استعمارگران دید.
وی افزود: کشورهای استکباری همواره اسلام و ارزش‏های اسلامی را مانع سلطه‏طلبی‏های خود می‏دیدند و می‏بینند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: آنها در دوران معاصر همواره ضربه‏های سنگینی از سوی مسلمانان متحمل شده‏اند و برای اینکه بتوانند اهداف، سیاست‏ها و برنامه‏های استکباری و سرمایه‏داری خود را در این مقطع بسط و توسعه دهند، در صدد برآمده‏اند تا ارزش‏های اسلامی را سست کنند.
افشارنادری ادامه داد: از آنجایی که خانواده و زن نقش اساسی در پاسداری از ارزش‏های اسلامی دارد، به همین جهت هدف غرب سست‏ کردن ارزش‏ها در درون خانواده و همچنین برداشتن حجاب از سر زنان و بانوان اسلامی است.
وی اضافه کرد: دشمنان می‏خواهند با کم‏رنگ ساختن ارزش‏ها و از بین بردن باورهای حجاب و عفاف در زنان در لایه‏های دیگر جامعه رسوخ و نفوذ پیدا کنند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: آنها می‏خواهند فرهنگ ابتذال و بی‏بندوباری را ترویج دهند تا در نتیجه، بازار و شرایط جامعه را برای مصرف کالاهای خودشان و تثبیت سیاست‏های بلندمدت خود در کشور ما مهیا کنند.
افشارنادری تصریح کرد: به لطف خدا، مردم مسلمان، علما و دل بستگان به ارزش‏ها و مکتب اسلامی همواره در مقابل این توطئه‏ها شجاعانه مقاومت کرده‌اند و مانع اجرای اهداف شوم و سیاست‏های پلید دشمنان شده‏اند.
وی تصریح کرد: به برکت اسلام و لطف خدا، امام راحل بساط استکبار و مستکبران را جمع کرد و ریشه دشمنان را خشکاند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: در حال حاضر هم استکبار بیکار ننشسته است و در تداوم سیاست کشف حجاب، در صدد کم‏‏رنگ کردن اعتقادات مسلمانان است.
افشارنادری یادآور شد: مردم شریف ایران اسلامی همواره باید هوشیار و مراقب این سیاست‏ها باشند و توطئه‏های آنها را خنثی کنند.
انتهای پیام/ر20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول