اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره کل اجتماعی استانداری فارس:

اجرای طرح عفاف و حجاب از ادارات آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره کل اجتماعی استانداری فارس گفت: سیاست شورای فرهنگ عمومی فارس اجرای طرح عفاف و حجاب در ادارات دولتی است و پس از آن موسسات وابسته به سازمان‌ها مورد توجه قرار گیرند.

اجرای طرح عفاف و حجاب از ادارات آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، غلامرضا غلامی در جلسه آموزشی بازرسی از برنامه‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب استان فارس توجه به بنیان خانواده را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: از مسائلی که مورد اهتمام و توجه جدی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، خانواده و تحکیم این نهاد الهی است.

غلامی مسئولیت تحکیم بنیان خانواده را بر دوش تمام مسئولان دانست و ابراز داشت: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده سه بخش مهمی است که باید به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: تعالی خانواده، منجر به کمال انسان می‌شود که این هدف غایی تمام ادیان الهی است و در این راستا عفاف و حجاب برای زنان و مردان به عنوان ابزاری برای تعالی خانواده باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست اداره کل اجتماعی استانداری فارس با اشاره به توجه ویژه شورای فرهنگ عمومی استان فارس به طرح عفاف و حجاب گفت: سیاست این شورا این است که اجرای طرح عفاف و حجاب از دستگاه‌ها و ادارات دولتی آغاز شود و پس از آن موسسات وابسته به سازمان‌ها مورد توجه قرار گیرند.

غلامی، بالاترین مقام هر دستگاه اجرایی را مسئول اجرای طرح عفاف و حجاب دانست و تصریح کرد: طرح عفاف و حجاب هیچ‌گونه ابهام و پیچیدگی ندارند و وظایف تمام دستگاه‌ها مشخص شده، بنابراین لازم است با جدیت به سمت اجرایی کردن این قانون برویم.

در این جلسه برنامه اجرایی بازرسی از ادارات دولتی استان فارس در یک ماه آینده با حضور سربازرس طرح عفاف و حجاب استان، مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول