اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سربیشه:

زنان در جریان کشف حجاب مقاومت آگاهانه‌ای نشان دادند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سربیشه گفت: زنان در جریان کشف حجاب رضاخانی مقاومت آگاهانه‌ای از خود نشان دادند.

زنان در جریان کشف حجاب مقاومت آگاهانه‌ای نشان دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا حسین‌‌پور پیش از ظهر امروز در جمع بانوان سربیشه اظهار داشت: زنان انقلاب اسلامی همچنین در جریان تظاهرات علیه رژیم پهلوی نیز حضور فعالی داشتند.
وی با اشاره به تاریخ کشورمان در دوران معاصر از قاجار تا پیروزی انقلاب اسلامی به دخالت‌های بیگانگان در امور داخلی کشورمان در آن سال‌ها و نقش آنها در حذف نخبگان و اندیشمندانی همچون امیرکبیر، شهید مدرس و سایر شهدایی که دلسوزانه برای رشد و پیشرفت مملکت تلاش می‌کردند پرداخت.
فرماندار سربیشه گفت: بیداری مردم و آغاز نهضت حضرت امام خمینی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاه شدن دست بیگانگان از کشور شد حاصل ولایت‌مداری و بصیرت مردم بود.
حسین‌پور یادآور شد: امروز هم بدون شک حرکت‌های اسلامی در دنیا به برکت نظام جمهوری اسلامی است و امید است تا نابودی استکبار این حرکت‌ها پیش رود.
وی ادامه داد: زن در بعد از پیروزی انقلاب نیز در صحنه‌های مختلف حضور داشته و امروز نیز در سنگرهای علم و دانش و مسئولیت‌های سیاسی و اجتماعی حضور دارند که این‌ها همه به برکت انقلاب اسلامی و رهبری مرجعیت دینی است.
فرماندار سربیشه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده کمیته بانوان ستاد دهه فجر شهرستان به برگزاری کارگاه آموزشی خانواده و نقش زنان در پیروزی انقلاب و تداوم آن، تبیین دستاوردهای علمی و فرهنگی زنان در سال‌های پس از انقلاب، معرفی زنان ایثارگر و جشنواره توانمندی‌های عشایر را از برنامه‌های دهه فجر شهرستان سربیشه دانست.
حسین‌پور همچنین در بازدید از شهرک صنعتی سربیشه عدم تأمین نقدینگی لازم، بدهی‌های معوقه بانکی و نبود نیروی کار متخصص را از اهم مشکلات واحدهای صنعتی برشمرد.
وی با اشاره به تلاش‌های دولت در حمایت از بخش صنعت، توانمندسازی مدیریت صنعتی را یکی از راه‌های پویا شدن صنعت شهرستان دانست.
فرماندار سربیشه پیگیری مشکلات صنعتگران را از اولویت‌های کاری خویش و نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان دانست.
لازم به ذکر است از 160 واحد صنعتی موجود در شهرک صنعتی سربیشه تنها هشت واحد فعال است که در حال حاضر تعداد 60 نفر در این واحدها مشغول به کار هستند.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول