اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

اختصاص 37 میلیارد تومان اعتبار به فیروزکوه

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه اعلام کرد: 37 میلیارد تومان اعتبار به فیروزکوه اختصاص یافته است.

اختصاص 37 میلیارد تومان اعتبار به فیروزکوه
سعید افشارنادری در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران بیان کرد: به منظور بررسی مسائل و مشکلات هر یک از شهرستان‏های استان تهران و تدوین سیاست‏های برنامه‏ای استانی در شهرستان‏ها، با عنایت و تدبیر استاندار تهران جلسات شورای برنامه‏ریزی و توسعه استان به سوی مشترک با هر یک از کمیته‏های برنامه‏ریزی شهرستان‏ها به نوبت برگزار می‏‏شود.
وی افزود: با توجه ویژه استاندار تهران به شهرستان فیروزکوه، ضمن ارتقای خدمات دولت در این شهرستان، 37 میلیارد تومان نیز به فیروزکوه اعتبار اختصاص یافته است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: این اعتبار به منظور اجرای پروژه‏های مختلف در زمینه‏های کشاورزی، منابع طبیعی، راه و ترابری، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، صنعت و معدن و ... اختصاص یافته است.
افشارنادری بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته به تدریج به هر یک از دستگاه‏های اجرایی اختصاص می‏یابد و ادارات نسبت به پیگیری و جذب این اعتبار اقدام می‏کنند.
وی از مصوبات مهم دیگر در فیروزکوه را اختصاص مبلغ 565 برای ترمیم و رفع مشکلات بیمارستان فیروزکوه عنوان کرد.
فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: این اعتبار جدای از اعتبارات تملک دارایی‏های سال جاری استان تهران بوده که از طریق کمیته برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه تامین شده است.
افشارنادری افزود: مبلغ 7.5 میلیارد تومان نیز از محل تملک دارایی‏ها برای اجرای پروژه‏های مختلف اختصاص یافته است که در این زمینه از عنایت و توجه استاندار و اعضای شورای برنامه‏ریزی استان تهران تشکر ویژه می‏شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول