اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

اعتبارات تملک دارایی کرمان 620 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمان گفت: اعتبارات استان کرمان در بخش تملک دارایی در مجموع حدود 620 میلیارد تومان است.

اعتبارات تملک دارایی کرمان 620 میلیارد تومان است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان محمد تکلوزاده ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمان اظهار داشت: این سند در راستای دستیابی به اهداف سند برنامه پنجم توسعه در سطح کشور با تبیین شاخص‌های کلان استان کرمان تدوین شده است.
وی افزود: برای تدوین این سند حدود یک سال زمان گذاشته شده که پس از طی مراحل نهایی به تهران ارسال می‌شود.  
تکلوزاده با بیان اینکه سند استانی برنامه پنجم توسعه کشور در تمام‌ استان‌ها در حال تدوین است،‌ عنوان کرد: این سند زیربنای تصمیم‌گیری‌های مختلف در تدوین اسنادی از جمله سند اشتغال و سند سلامت استان است.
وی گفت: اعتبارات استان کرمان در بخش تملک دارایی در مجموع حدود 620 میلیارد تومان است.
معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمان تصریح کرد: در حوزه پرداخت حقوق و مزایای کارکنان نیز 7.3 میلیارد تومان کسری بودجه داشتیم که تاکنون 2.5 میلیارد تومان آن تأمین شده است.  
تکلوزاده ابراز داشت: استان کرمان از نظر کارکنان رسمی و پیمانی 3.88 درصد کارکنان کشور را دارد و کسری اعتبار آن 3.75 درصد است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش اعتبارات هزینه‌ای نیز علاوه بر 159 میلیارد تومان اختصاص یافته،‌ 1.3 میلیارد تومان از محل مازاد و 43 میلیارد تومان نیز به منظور ارتقای شاخص‌های فرهنگی اختصاص یافته است.
کریم مهرشاد معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به دریافت مجوز تبدیل وضعیت 445 نفر از نیروهای قراردادی به پیمانی‌ خبر داد و گفت: این نیروها موظف هستند که از مناطق برخوردار به مناطق کمتر توسعه یافته و یا مناطق محروم بروند.
وی خاطرنشان کرد: به زودی آزمونی میان متقاضیان استفاده از این مجوز برگزار می‌شود.  
مهرشاد افزود: با توجه به روند مورد نیاز برای تحقق این امر،‌ اجرای این کار به ابتدای سال آینده موکول می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول