اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن:

باشگاه ذوب‌آهن به بسیاری اعتبار و آبرو داده است

خبرگزاری فارس: ‌سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن گفت: بازیکنان بزرگی به این باشگاه آمده و رفته‌اند و این باشگاه هم به بسیاری اعتبار و آبرو داده و ما خودمان آبروی این باشگاه و باشگاه هم آبروی ما است.

باشگاه ذوب‌آهن به بسیاری اعتبار و آبرو داده است
هاشم سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بسیاری از باشگاه‌های کشور در حال حاضر پول ندارند و باید تحمل کرد و این شرایط سخت در همه باشگاه‌ها وجود دارد، تنها باید صبر و حوصله داشت و آبروداری کرد و انشاالله که این باشگاه در آینده‌ای نزدیک به شرایط خوب و مطلوب گذشته خود برسد.
وی ادامه داد: این باشگاه ذوب‌آهن است که به بسیاری وجه و شخصیت داده است و چندین سال جزو باشگاه‌های نمونه کشور بوده و بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش زیادی به این باشگاه آمده‌ و رفته‌اند و ما باید قدردان این باشگاه باشیم.
‌سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن بیان داشت: باید به مسئولان کارخانه ذوب‌آهن تبریک گفت که چنین تیمی دارند و باید در این شرایط سخت تیم را مدیریت کنیم، در طی این چند سال، امسال نخستین سالی است که این باشگاه با مشکلات مالی مواجه شده و من اگر خودم انسان مادی باشم بازیکن مربی را می‌بینند و هم‌چنین اگر خودم مادی نباشم و سیاست‌های باشگاه را دنبال کنم همه چیز رفع می‌شود.
وی تصریح کرد: من با تمام وجود و تا جایی که جان در بدن دارم کار می‌کنم زیرا کارمند و مربی این باشگاه هستم و غیرت و تعصب خاصی نسبت به این باشگاه دارم.
سلطانی افزود: در تیم من بسیاری از بازیکنان دانشجو و بیکار هستند و احتیاج به مسائل مالی دارند، اما بازیکنان را از لحاظ شخصیتی، فرهنگی و فکری توجیه کرده‌ام و به امید خدا و با تلاش خودشان امیدوارم که به اهدافی که در زندگی دارند برسند.
وی ادامه داد: من مشکلات تیم را می‌بینم و با تمام وجود جلوی آنها می‌ایستم و به همراه بازیکنان تا جایی که امکان دارد با رفاقت، هم‌دلی، صمیمیت و دوستی به همدیگر انرژی مثبت می‌دهیم.
‌سرمربی تیم فوتبال امید ذوب‌آهن در ادامه به وضعیت بازیکنان تیمش اشاره کرد و افزود: شرایط تیمی خوبی داریم و با این وضعیت و این نفرات کم می‌رویم و در شهر غریب نتیجه می‌گیریم.
وی ادامه داد: بازیکنان تیمم همگی از اصفهان هستند و نیازی نمی‌بینم که از خارج از استان بازیکن بگیریم.
سلطانی تصریح کرد: بازیکنان تیمم پاسخ کارهای مرا در زمین با فداکاری و تعصب و غیرت مثال‌زدنی در زمین می‌دهند.
وی در ادامه به نخستین بازی تیمش در دور برگشت لیگ فوتبال امید کشور اشاره کرد و بیان داشت: بازی بعدی ما با تیم سپاهان در تاریخ ششم بهمن‌ماه جاری است و این بازی نیز مانند سایر بازی‌ها بوده و دو تیم همشهری و هم استانی با یکدیگر بازی دارند که امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را بین این دو تیم خوب شاهد باشیم.
وی در پایان افزود: ما بازی‌های نیم‌فصل نخست را خوب آغاز نکردیم، اما خوب به پایان رساندیم.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول