اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان اصفهان:

پیامک‌های تخریبی علیه شورای نگهبان راه به جایی نمی‌برد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان اصفهان در مورد انتشار پیامک‌ها و ایمیل‌هایی که جنبه تخریب بعضی از مسئولان شورای نگهبان را دارد، گفت: دشمنان درصدد هستند فتنه 88 را در انتخابات سال 90 پیگیری کنند، اما پیامک‌های تخریبی راه به جایی نمی‌برد.

پیامک‌های تخریبی علیه شورای نگهبان راه به جایی نمی‌برد
محمدرضا اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سوال که تحلیل شما از تخریب‌های هدفمندی که نسبت به آیت‌الله جنتی، رئیس شورای نگهبان در ماه‌های اخیر در قالب پیامک یا ایمیل می‌شود، چیست، اظهار داشت: عده‌ای در خارج از کشور به همراه تعدادی از دست نشانده‌ها و فریب خوردگان خود در داخل که تعداد آنها زیاد هم نیست، به دنبال پیاده کردن یک سری از اهداف تخریب‌کارانه خود که بخشی از آنها به فتنه 88 باز می‌گردد، هستند.
وی تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی درصدد هستند، فتنه 88 را در انتخابات سال 90 پیگیری کنند.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان اصفهان با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های مهم رسانه‌ها تبیین افکار عمومی در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو است، گفت: رسانه‌ها همواره نقش تأثیرگذاری در جهت‌دهی افکار عمومی برعهده دارند و با بیان حقایق و اینکه شورای نگهبان به عنوان امین اصلی نظام، مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی است، می‌توانند از تأثیر این اقدامات سوء جلوگیری کنند.
وی یادآور شد: شورای نگهبان به دلیل وجهه مورد اعتمادی که در میان تمامی رده‌های نظام دارد، همواره مورد طمع دشمنان است و این خرابکاری‌ها و اقدامات تخریب‌گرانه محدود به این دوره از انتخابات نیست.
اکرمی تصریح کرد: ما در دوره‌های پیشین انتخابات نیز شاهد هجمه‌هایی به مسئولان شورای نگهبان به روش‌های مختلف از سوی دشمنان بوده‌ایم، اما در این دوره حجم آن نسبت به گذشته افزایش یافته است.
وی تاکید کرد: دشمنان باید بدانند که با انجام اقداماتی بر علیه اعضای شورای نگهبان راه به جایی نمی‌برند چرا که مردم ما بصیرت و آگاهی خود را در فتنه 88 و حماسه نهم دی‌ماه نشان دادند و این آگاهی در این انتخابات نیز استمرار دارد و امیدهای دشمنان هم‌چون همیشه عمر نظام جمهوری اسلامی از پایبندی مردم به مقدسات و آرمان‌ها به یأس و ناامیدی منجر می‌شود.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول