اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان یزد:

خانه مطبوعات یزد تا پایان امسال تعیین تکلیف شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: ضروری است تا وضعیت خانه مطبوعات استان یزد تا پایان امسال تعیین تکلیف شود.

خانه مطبوعات یزد تا پایان امسال تعیین تکلیف شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، بهرام عبدالحسین‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست معارفه مدیران مسئول روزنامه‌های محلی، سرپرستان روزنامه‌های سراسری و نمایندگان خبرگزاری‌های استان یزد، اظهار داشت: ساختمانی به عنوان خانه مطبوعات در یزد وجود دارد بنابراین هیچ توجیهی برای توقف فعالیت آن وجود ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش‌رو بودن دو واقعه مهم 22 بهمن و انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: رسانه‌ها باید هم‌چون همیشه در این عرصه وارد شده و با فعالیت‌های خود زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند.
عبدالحسین‌زاده تاکید کرد: انتظار می‌رود رسانه‌ها با درایت و سیاست‌گذاری صحیح خود زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه‌های حساس به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات را فراهم کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد هم‌چنین یادآور شد: امسال نمایشگاه دهه فجر در یزد برپا نمی‌شود و اطلاع‌رسانی به مردم در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی از طریق رسانه‌ها صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر اینکه کمکی برای رسانه‌های استان به ویژه روزنامه‌ها و هفته نامه‌های محلی خواهد بود، دستاوردهای نظام را بیش از پیش به مردم معرفی خواهد کرد و اقدامی ماندگارتر نسبت به نمایشگاه خواهد بود.
مدیرکل اداره ارشاد استان یزد یادآور شد: رسانه‌های علاقمند می‌توانند برای هماهنگی به معاونت فرهنگی اداره ارشاد و روابط عمومی استانداری یزد مراجعه کنند.
عبدالحسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رسانه‌ها در بعد نقد و نقادی عنوان کرد: رسانه‌ها نقد منصفانه را ملاک کار خود قرار دهند و شرایط و خلق و خوی مردم استان را نیز مدنظر داشته باشند.
وی افزود: مردم یزد مردمی درون‌گرا هستند و روحیه آنها با تغییر و تحول و ریسک‌پذیری سازگار نیست.
این نشست نخستین نشست عبدالحسین‌زاده پس از تصدی مدیرکلی اداره ارشاد استان یزد است و تنها به منظور آشنایی با اصحاب رسانه برگزار شد.
در این نشست مدیران مسئول روزنامه‌های محلی و سرپرستان روزنامه‌های سراسری و خبرگزاری به بیان مسائل، مشکلات و نیازهای خود پرداختند.
وضعیت توزیع آگهی‌های دولتی، مشکلات توزیع نشریات توسط پست، انتقاد از ادامه روند بی‌توجهی‌های مدیران اداره ارشاد استان یزد به رسانه‌ها و خبرنگاران در طول سال‌های اخیر، تقویت تشکل‌های مطبوعاتی، برقراری عدالت میان رسانه‌ها، کمک اداره ارشاد به معرفی خبرگزاری‌ها به عنوان روزنامه‌های الکترونیک به طیف وسیعی از جامعه به ویژه مدیران و کارکنان روابط عمومی‌ها و ... از جمله مسائل مطرح شده در این نشست بود.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول