اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ارشاد هرمزگان:

برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات هرمزگان به تعویق افتاد

خبرگزاری فارس: برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات هرمزگان به دلیل الزام رعایت ماده 21 اساسنامه ابلاغی اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تعویق افتاد.

برگزاری مجمع عمومی خانه مطبوعات هرمزگان به تعویق افتاد
به گزارش خبرگزار فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی مریدی‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان در این خصوص گفت: ماده 21 اساسنامه ابلاغی به شرایط اختصاصی و ترکیب هیئت مدیره نظر دارد که الزام رعایت آن زمان بیشتری می‌طلبد.
وی افزود: هیئت مدیره علاوه بر دارا بودن شرایط عمومی عضویت در خانه مطبوعات بر اساس اساسنامه جدید باید دارای شرایط اختصاصی مدرک کارشناسی و 30 سال سن باشند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان خاطرنشان کرد: ترکیب هیئت مدیره شامل هفت نفر از اعضای اصلی و علی البدل است که برای دو سال با رای مجمع عمومی انتخاب می‌شوند که ترکیب این هیئت هفت نفره باید شامل دو نفر از مدیران مسئول نشریات محلی، سه نفر از روزنامه نگاران مطبوعات محلی، یک نفر از مسئولان نمایندگی های نشریات سراسری و غیر محلی و یک نفر از مسئولان نمایندگی خبرگزاری‌ها به اضافه افراد علی البدل باشد.
مریدی زاده اضافه کرد: زمان و مکان برگزاری مجمع عمومی متعاقبا از طریق فراخوان اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول