اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان خبر داد

برگزاری نوبت نخست مجمع عادی خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان

خبرگزاری فارس: دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان از برگزاری مجمع عادی خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان در نوبت نخست روز 26 دی‌ماه سال‌جاری خبر داد.

برگزاری نوبت نخست مجمع عادی خانه مطبوعات و خبرنگاران اصفهان
منصور گلناری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان مجمع عادی نوبت نخست خود را برگزار می‌کند، اظهار داشت: مجمع عمومی هر شش ماه یک‌بار تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه در این نشست خبرنگاران عضو خانه مطبوعات و نیز خبرنگارانی که هنوز کارت عضویت نگرفته‌اند می‌توانند حضور داشته باشند، افزود: در این برنامه علاوه بر ارائه گزارش عملکرد خانه مطبوعات در این دوره برنامه‌های جدیدی نیز داریم.
دبیرخانه مطبوعات از اجرای مرحله نخست طرح رتبه‌بندی روزنامه‌نگاران خبر داد و گفت: در این جلسه فرم‌های سری نخست طرح رتبه‌بندی روزنامه‌نگاران توزیع می‌شود که دارای آیتم‌های مختلفی است که افراد با پر کردن این آیتم‌ها می‌توانند رتبه و درجه مهارت خود را به صورت محرمانه دریافت کنند.
وی ادامه داد: با این طرح بانک اطلاعاتی از میزان مهارت و تخصص خبرنگاران تهیه‌ شود.
گلناری اضافه کرد: علاوه بر پر کردن فرم مربوطه آزمون کتبی و نیز مصاحبه از افراد متناسب با درج میزان فعالیت‌ها گرفته و توسط کمیته ارزیابی فرد مور نظر ارزیابی می‌شود.
دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان بیان داشت: صحت اطلاعات مندرج در فرم‌های سوابق کاری جمع‌آوری و راست آزمایی می‌شود‌.
وی افزود: هم‌زمان با برگزاری این جلسه 30 نفر از اعضای جدید خانه مطبوعات و خبرنگاران کارت عضویت خانه مطبوعات و خبرنگاران خود را دریافت می‌کنند.
به گزارش فارس، این مجمع در روز 26 دی‌ماه ساعت 15 در محل سالن اجتماعات اداره‌کل راه و ترابری استان اصفهان برگزار و حضور خبرنگاران در این جلسه الزامی است.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول