اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

مشکل قطعی گاز در پارس‌آباد برطرف شد

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: مشکل قطعی گاز که دیشب در برخی از مناطق پارس‌آباد رخ داده بود با تلاش مسئولان امر برطرف شده و هم‌اکنون هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مشکل قطعی گاز در پارس‌آباد برطرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو عصر امروز در جلسه شورای مدیریت بحران استان با گریزی به مسئله قطعی گاز در برخی محلات پارس‌آباد و روستاهای همجوار اظهار داشت: این مشکل به سرعت از سوی مردم و مسئولان منعکس شد و ما با پیگیری‌های مستمر از طریق شرکت گاز استان سعی کردیم با توجه به آب و هوای سرد در منطقه مشکل به وجود آمده را برطرف کنیم.

وی با دعوت مردم به صرفه‌جویی در مصرف گاز به روزهای سرد زمستانی و پیش‌بینی‌های اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی اشاره کرد و افزود: اگر در مصرف تعدیل و صرفه‌جویی برقرار شود مشکل افت فشار و قطعی گاز نیز به سرعت قابل حل شدن است.

اما رئیس اداره گاز شهرستان پارس‌آباد نیز با تأیید این خبر تصریح کرد: از صبح امروز مشکل قطعی و افت فشار گاز در محدوده محلات و مناطق روستایی این شهرستان برطرف شده و اهالی با کمترین مشکل اما با رعایت اصل صرفه‌جویی می‌توانند از این نعمت الهی استفاده کنند.

به گزارش فارس، رضا شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: علت افت فشار و قطعی موقت گاز در روز گذشته، تعمیرات ایستگاه‌ها و مشکل به وجود آمده در ایستگاه تقویت فشار شهر رشت بوده که با پیگیری‌های انجام شده این مشکل از اوایل صبح امروز برطرف شده است.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون فشار گاز در نقاط مختلف پارس‌آباد به حالت عادی برگشته و ما مشکل خاصی را در این زمینه شاهد نیستیم.

از روز گذشته گاز برخی از محله‌های پارس‌آباد دچار افت فشار و قطعی شده بود که با تماس‌های مکرر هموطنان در شهرستان پارس‌آباد و پیگیری مسئولان امر این مشکل برطرف شده و به نظر می‌رسد روزهای آینده که پیش‌بینی افت دما از سوی کارشناسان هواشناسی اعلام شده است، مشکلی در این ارتباط وجود نداشته باشد.

 

* بازگشایی راه‌های روستایی در خلخال و مشگین‌شهر

اما به دنبال ریزش برف سنگین همراه با کولاک در شهرهای مختلف استان اردبیل و پس از مسدود شدن 100 روستا در دو شهرستان خلخال و مشگین‌شهر با تلاش راهداران بخش عمده‌ای از راه روستایی مسدود شده بازگشایی شد.

به گفته رئیس راه و ترابری خلخال در گردنه الماس ارتفاع برف به 65 سانتی‌متر می‌رسد که در مناطق همجوار این مسیر به ویژه راه ارتباطی روستاها شاهد اختلال بود.

علی نادری گفت: با تلاش شبانه‌روزی راهداران بخش عظیمی از این مسیرها بازگشایی شده و همچنان کار برف‌روبی و نمک‌پاشی در جاده‌های اصلی و فرعی خلخال ادامه دارد.

وی همچنین به رانندگان توصیه کرد با توجه به افت دما و یخبندان از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کرده و امشب و صبح فردا از تردد بدون رعایت مقررات ایمنی و سرعت مطمئنه پرهیز کنند.

در شهرستان مشگین‌شهر نیز بخشی از راه‌های روستایی مسدود شده بازگشایی شده و هم‌اکنون تردد در آنها جریان دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول