اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس تاکید کرد:

تقویت ورزش قهرمانی با افزایش مدارس ورزشی

خبرگزاری فارس: فرماندار گنبدکاووس گفت: در صورت تاسیس مدارس ورزشی استعدادهای بیشتری به ویژه در رشته هندبال و والیبال به کشور معرفی می‌شوند.

تقویت ورزش قهرمانی با افزایش مدارس ورزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی در جلسه‌ای مشترک با مسئولان هیئت هندبال و بازیکنان این تیم که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امیدوارم این تیم با ارزش، دوباره به لیگ برتر راه یابد و جایگاه از دست رفته خود در سوپر لیگ را بازیابد.
وی همچنین ایجاد مدارس ورزشی در شهرستان گنبدکاووس را در رشد و توسعه والیبال و هندبال بسیار موثر توصیف کرد و افزود: در همین راستا دهیاران هر روستا با ایجاد یک تیم والیبال و حمایت از آن زمینه استعدادیابی در رشته‌هایی نظیر والیبال و هندبال را فراهم کنند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس تصریح ‌کرد: این برنامه‌ریزی در زمینه هندبال هم می‌تواند اجرا شود و بازیکنان فعلی هندبال نیز می‌توانند در رده نونهالان و نوجوانان به مربیگری بپردازند.
احمدی با بیان اینکه جوانان شهرستان گنبدکاووس جوانانی مستعد هستند که در اغلب رشته‌های ورزشی درخشش دارند، افزود: به این علت در بسیاری از رشته‌های ورزشی، گنبدکاووس به نیابت از استان، در کشور شرکت می‌کنند.
وی همت، استعداد و علاقه را عامل موفقیت در هر کاری دانست و افزود: تیم هندبال گنبدکاووس با داشتن روابط عمومی قوی در حوزه رسانه می‎تواند زمینه‌های رشد بیشتری داشته باشد.
رئیس هیئت هندبال شهرستان گنبدکاووس نیز در این جلسه گفت: این تیم به تازگی از یک پشتیبان مالی برخوردار شده است.
سعید میرزایی خاطرنشان کرد: تیم هندبال گنبدکاووس نماینده استان گلستان در رقابت‌های زیر گروه لیگ برتر بوده که پیش از این به دلیل عدم حمایت‌های مالی و نبود اسپانسر بلاتکلیف مانده بود.
رئیس اداره صنایع و معادن شرق استان افزود: این تیم حالا در مسابقات دسته یک کشوری قرار دارد که با حمایت مالی اسپانسر جدید تلاش می‌شود به جایگاه اصلی خود برگردد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول