اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال:

ورزش قهرمانی متعلق به قشر عادی جامعه است

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال با بیان اینکه قهرمانان نام‌آور ورزشی همه از قشر عادی جامعه هستند، گفت: بنابراین علاوه بر ورزش همگانی، ورزش قهرمانی هم متعلق به قشر عادی جامعه است.

ورزش قهرمانی متعلق به قشر عادی جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، هادی طباطبایی شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از الهه ارجمند کرمانی بازیکن تیم ملی نوجوانان تنیس کشور اعزامی به مسابقات غرب آسیا اظهار کرد: ورزش نیازمند تلاش و کوشش مضاعف است و تنها کسانی راه موفقیت را طی می کنند که با پشتکار و اراده مستمر در این مسیر تلاش کنند.
وی افزود: ورزش متعلق به مردم است و باید برای آن زحمت کشید و هرجا که می‌روم، این مطلب را بیان می‌کنم که باید برای ورزش تلاش و کوشش کرد، چون استعداد در این کشور آنقدر است که مطمئنا می‌توانیم در همه رشته‌ها سرآمد باشیم، مطمئن هستم که یک‌سری از رشته‌های ورزشی ذاتا در نهاد جوانان این مرز و بوم نهفته است و باید پرورش یابند.
طباطبایی با بیان اینکه یک‌سری رشته‌های ورزشی هستند که به شکل ظرفیت در کشور دست نخورده باقی می‌مانند و باید به کار گرفته شوند، افزود: نمی‌شود ورزش‌هایی را کتمان کرد که متعلق به قشر مرفه هستند اما ورزش‌هایی هستند که متعلق به مردم و دانشگاه‌ها هستند و ظرفیت بسیار خوب و مناسبی را برای رشد و توسعه کمی و کیفی دارند و باید به کار گرفته شوند.
وی خاطرنشان کرد: این قهرمان ارزنده بی‌شک تلاش و کوشش کرده که در این رشته ورزشی به جایگاه کنونی رسیده و صاحب رنکینگ اول ایران شده است، اما از این به بعد به تنهایی نخواهد توانست مسیر سخت قهرمانی را طی کند و بی‌شک باید مسئولان چتر حمایتی جدی خود را از این قهرمان بگسترانند.
این پیشکسوت فوتبال در زمینه حضور خود در جمع خانواده تنیس کرمان گفت: هرجا نیاز باشد که از هر رشته ورزشی و یا قهرمان ارزنده ورزشی حمایت شود، وظیفه خودم می‌دانم که حضور پیدا کنم، زیرا ورزش را در حال حاضر بهترین بستر برای رشد و بالندگی جوانان این مرز و بوم می‌دانم.
محمد فولادی مدیرکل تربیت‌بدنی استان کرمان در این مراسم نیز تصریح کرد: با توجه به اطلاعات و سوابقی که در امر ورزش دارم، معتقد هستم که استان کرمان به ویژه شهر کرمان از ظرفیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بالایی در زمینه تنیس برخوردار است و در حال حاضر به خوبی از آن استفاده شده ولی کافی نیست.
وی با اشاره به بازدید از روند ساخت مجموعه تنیس اقبال در زمینه تجهیز و ساخت زیربنایی مجموعه تنیس کرمان بیان کرد: در این زمینه عملکرد مناسبی را هیئت تنیس داشته و ساخت و احیای تجهیزات و امکان مناسب ورزشی زمینه‌ساز و نوید دهنده ورزش نتیجه بخش و قهرمانی است که این امر باید توسعه یابد.
در پایان این مراسم  مبلغ 10 میلیون ریال به عنوان پاداش توسط هیئت تنیس استان و اداره کل ورزش و امور جوانان استان کرمان به الهه ارجمند بازیکن منتخب تیم ملی تنیس نوجوانان ایران هدیه داده شد و مدیرکل ورزش استان با اشاره به اینکه در صورت کسب یکی از مقام‌های اول تا سوم توسط این بازیکن در غرب آسیا، قول مساعد در زمینه تهیه مسکن وی را داد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول