اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

ورزش قهرمانی جایگاه ایران را جهانی می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: پرداختن به ورزش قهرمانی آبروی ایران را ارتقا داده و زمینه برافراشته شدن پرچم کشورمان را در میادین ورزشی فراهم می‌کند.

ورزش قهرمانی جایگاه ایران را جهانی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احد پازاج پیش از ظهر امروز در دیدار با اعضای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی این استان اظهار داشت: ورزش قهرمانی و توجه به آن می‌تواند ابعاد قدرتمندی ورزش کشورمان را در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی فراهم کند به طوری که بی‌توجهی به آن جز خسران و نابودی چیزی را به دنبال ندارد.
وی با بیان اینکه در توسعه ورزش قهرمانی نقش و جایگاه ورزش همگانی بی‌نظیر است، افزود: اگر اردبیل در عرصه‌های قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزش توانسته آبروداری کند به خاطر اهمیت دادن به این بعد ورزش و تربیت ورزشکاران غیرتمند معنوی است.
این مسئول به پیروزی‌های اخیر ورزش استان اردبیل در سطح دنیا اشاره کرد و گفت: بعد از قهرمانی‌های حسین رضازاده و دیگر قهرمانان این خطه شاهد درخشش و بروز استعدادهای جدید همچون محمدپور و انوشیروانی هستیم که سعی می‌کنیم عظمت ورزش قهرمانی را به شایستگی نشان دهند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه با تحسین از عملکرد مناسب و شفاف حوزه ورزش اداره کل ورزش و جوانان در تقویت و توسعه پرشتاب رشته‌های مختلف ورزشی در اقصی نقاط استان، بر توجه به اهمیت و تاثیر کیفیت طرح‌ها و برنامه‌های ورزشی تاکید کرد.
پازاج از برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی و دیگر رشته‌های همگانی به عنوان یک فرهنگ فراگیر در جامعه قدردانی کرد و ابراز داشت: ورزش همگانی زمانی می‌تواند ثمره مطلوبی داشته باشد که به موقع فراگیر، مستمر و شایسته اتفاق بیفتد.
این مسئول رشد و ارتقای ورزش‌های همگانی را زمینه‌ساز شادابی، نشاط جامعه و بروز و ظهور استعدادهای نهفته در این حوزه بیان کرد.
این مسئول تصریح کرد: با یک برنامه‌ریزی دقیق، صحیح و نظارت بر عملکرد علمی و آموزشی هیئت‌های ورزشی ما قادر خواهیم بود ورزش استان را در جایگاهی فراتر قرار دهیم.
وی ظرفیت سخت‌افزاری ورزش استان را نیز مطلوب و در خور توجه بیان کرد و افزود: هم اکنون سالن‌های ورزشی متعددی در این استان با حمایت دولت خدمتگزار احداث شده و یا در حال احداث است که انتظار می‌رود با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزش قهرمانی و همگامی در این راستا رونق مضاعف پیدا کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با تاکید بر استفاده اصولی و مستمر از سالن‌های ورزشی استان به ویژه در مناطق پر جمعیت، جذب و جلب روز افزون اقشار مختلف مردم را به اماکن و مراکز ورزشی با استفاده از نیروهای مستعد و نیروهای عرصه‌های ورزشی را بسیار ارزشمند دانست.
پازاج در پایان سخنان خود حمایت از نخبگان و قهرمانان ورزشی و دقت و توجه بیشتر به ورزش مناطق محروم را از اهداف و ماموریت‌های اصلی و اساسی این اداره کل اعلام کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول