جلیل رحیمی امروز در گفتوگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان در اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در مورد استقرار میز خدمت در اداراهها این میز را راهاندازی کرده است.
وی تصریح کرد: استقرار میز خدمت در این اداره کل به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاههای اجرایی و ارائه خدمات به موقع و موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع صورت گرفته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه ادامه داد: ارائه اطلاعات و راهنماییهای لازم به مراجعان در ارتباط با امور مربوطه و دریافت مدارک و درخواستهای مراجعان از اهداف ایجاد این میز در میراث فرهنگی بوده است.
وی با بیان اینکه امور و درخواستهای متقاضیان در میز این اداره در صورت امکان همان روز انجام میشود، گفت: در غیر اینصورت اعلام تاریخ مراجعه بعدی یا زمان ارائه خدمت نهایی به مراجعان اعلام خواهد شد.
وی دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعان را از دیگر موارد در راهاندازی این میز عنوان کرد.
رحیمی خاطرنشان کرد: ایجاد این میز به منظور هدایت مراجعان به واحدهای مرتبط در موارد ضروری پس از انجام هماهنگی با واحد اقدام کننده ذیربط، بهبود نظام اطلاعرسانی، افزایش میزان بهرهوری، کارایی و دسترسی آسان ارباب رجوع به خدمات بوده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه در پایان گفت: توجه به امر آموزش کارکنان، احترام به ارباب رجوع و همراهی کارکنان با آنها وظیفه کارگزاران در نظام اداری است.
انتهای پیام/و۲۰
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.