اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس خبر داد

راه‌اندازی نخستین دفتر گردشگری سلامت در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس از راه‌اندازی نخستین دفتر گردشگری سلامت در این سازمان خبر داد.

راه‌اندازی نخستین دفتر گردشگری سلامت در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد هادی منصوری بعد از ظهر امروز در جلسه گردهمایی مدیران عامل مناطق پنچ‌گانه سازمان همیاری شهرداری‌های کشور در شهر شیراز، با اشاره به اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس در فعال کردن ظرفیت‌های این بخش اظهار داشت: به منظور بهره‌گیری از ظرفیت توریست درمانی شهر شیراز، نخستین دفتر گردشگری سلامت استان فارس، در این سازمان و با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس افزود: توجه ویژه کشورهای حاشیه خلیج‌فارس به بخش درمانی این استان و بهره‌گیری از این فرصت مهم اقتصادی، از جمله نکات حائز اهمیت در راه‌اندازی این دفتر است.
وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار فارس از این بخش ابراز داشت: شناسایی مشکلات و پیدا کردن جایگاه واقعی سازمان همیاری شهرداری‌ها، از جمله اهداف ما در برگزاری این گردهمایی است و ما تلاش می‌کنیم تا با بهره‌گیری از تجربیات کاری دیگر استان‌ها، در برطرف کردن نیازمندی‌ها و توسعه سازمان، گام‌های موثری برداشته باشیم.
منصوری ایجاد وحدت رویه کاری و تعامل بیشتری میان سازمان‌های همیاری استان‌ها را از جمله اهداف برپایی این گردهمایی دانست و خاطرنشان کرد: با تشکیل کمیته‌های تخصصی، موضوعات مطرح شده در این گردهمایی پیگیری می‌شود.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت 94 شهرداری در استان فارس گفت: سازمان همیاری شهرداری‌ها می‌تواند، بازوی توانمندی برای ایجاد در آمدهای پایدار باشند و ظرفیت‌های بسیار این استان، امکان تحقق این هدف را فراهم کرده است.
علی‌حسین رعیتی‌فرد افزود: با هم‌افزایی میان سازمان‌های همیاری استان‌ها، نتایج موثری در تدوین یک نقشه راه، برای فعال کردن ظرفیت‌های این بخش حاصل می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 35 شهرداری درجه یک و درجه ۲ در استان فارس  فعال است و باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی، به سمت جذب بیشتر سرمایه‌گذاری حرکت کنیم.
دبیرکل سازمان همیاری شهرداری‌ها نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از میزبانی استان فارس در برگزاری گردهمایی مدیران عامل سازمان همیاری‌های مناطق پنج‌گانه کشور گفت: هماهنگی و تعامل از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است و ما امیدواریم تا این حرکت منجر به افزایش توان این بخش شود.
عباس رئیسی افزود: خرید ماشین‌آلات مورد نیاز شهرداری‌های کشور، با اعتباری بیش از 4 هزار میلیارد ریال، از جمله اهداف ما برای سال آینده است.
به گزارش فارس، این جلسه با طرح و بررسی مباحث مختلف سازمان همیاری شهرداری‌های کشور پایان یافت.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول