اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره زیباسازی شهرداری کاشان:

تابلوهای لایت باکس 9 وجهی در کاشان بهره‌برداری می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره زیباسازی و تأسیسات شهری شهرداری کاشان از بهره‌برداری تابلوهای لایت باکس 9 وجهی برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

تابلوهای لایت باکس 9 وجهی در کاشان بهره‌برداری می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان محمدحسین واحدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این اقدام در راستای کاهش آلودگی بصری، زیباسازی شهری، به روز کردن اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری انجام شده است.
وی افزود: قابلیت نمایش 9 تصویر در سه وجه، صرفه‌جویی در مصرف برق و امکان استفاده در محیط‌‌های داخلی و خارجی با وزن تقریبی 300 کیلوگرم از مشخصات این سازه است.
به گفته وی، تردد روزانه یکصد هزار نفر از شهروندان در مرکز شهر و نیاز آنها به داشتن الگو و ساختار مدرن جهت رساندن پیام‌های فرهنگی، مذهبی و تجاری از عوامل و علل ایجاد این طرح است.
واحدیان طراحی این سازه را برگرفته از کشور آلمان دانست و عنوان کرد: تولید و اجرای آن به دست متخصصان داخلی کشور از جمله ویژگی‌های برجسته این طرح به شمار می‌رود.
مدیر اداره زیباسازی و تأسیسات شهری شهرداری کاشان، ساماندهی تبلیغات شهری و رفع ناهنجاری‌های اجتماعی تبلیغات محیطی را ضروری خواند و گفت: اطلاع‌رسانی و تبلیغات باید با استفاده از خط، نشانه‌ و زبان فارسی باشد و نباید رفتارهای مخرب محیط زیست و کالاهای غیرمجاز را ترویج کند.
وی عنوان کرد: این سازه امکان تعادل جهت رفع ناهنجاری‌های صوتی، تصویری و آشفتگی ذهنی و روانی در شهر را به دنبال دارد.
بهره‌برداری از نخستین تابلوهای لایت باکس 9 وجهی در کاشان با همکاری بخش خصوصی در خیابان شهید رجایی (جنب پاساژ صفویه) و (جنب اداره پست مرکزی) این شهرستان صورت گرفته است.
انتهای پیام/ن30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول