اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شیراز:

مدیران شهرداری‌ها باید نگاه اقتصادی داشته باشند

خبرگزاری فارس: شهردار شیراز گفت: نگاه اقتصادی در ارائه خدمات شهرداری‌ها باید مورد توجه شهرداران قرار گیرد.

مدیران شهرداری‌ها باید نگاه اقتصادی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز علیرضا پاک فطرت صبح امروز در حاشیه همایش ملی شناسایی و تبیین راهکارهای جهاد اقتصادی در شهرداری‌ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری این همایش‌ها به ما می‌آموزد که با نگاه جدیدی به اداره شهرداری توجه کرده و در خدمات‌رسانی و رشد اقتصادی جهش داشته باشیم.

وی ادامه داد: معتقدیم جهاد اقتصادی باید در تمام زمینه‌ها از جمله بافت‌های فرسوده و مسائل مختلف  شهرداری‌ها که یکی از موضوع‌های مهم آن مسائل فرهنگی است و دشمنان آن را مورد هجمه قرار داده‌اند مورد توجه قرار گیرد.

پاک فطرت با بیان اینکه باید نگاه ما در  سال جهاد اقتصادی نگاه جهادی و ایثارگرانه باشد ابراز داشت: در این همایش بسیاری از مقاله‌ها برای اجرا در رأس برنامه قرار گرفته و معتقدیم این همایش‌ها باورمان را بیشتر می‌کند.

وی تصریح کرد: باید مدیران شهری در کارها تحرک داشته باشند و امیدواریم  این همایش‌ها بازخورد خوبی را بین مدیران ایجاد کرده تا مسائل اقتصادی را در عمل ثابت کنند.

شهردار شیراز در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چرا این همایش اواخر سال جهاد اقتصادی برگزار شده است افزود: از اردیبهشت ماه مقدمات برگزاری این همایش را فراهم کردیم و با توجه به اینکه ملی بود، چهار ماه مجوز همایش به طول انجامید و پس از آن نیز به اعلام فراخوان مقاله و ارزیابی آن پرداختیم.

پاک فطرت ابراز داشت: دهه چهارم، دهه پیشرفت و عدالت اقتصادی است و بر همین مبنا نیز باید برنامه‌ریزی کنیم.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول