اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد:

کاربران رایانه انتخابات حق حمایت از کاندیداها را ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: کسانی که به عنوان کاربران رایانه در انتخابات حضور دارند، جزو مجریان انتخابات محسوب می‌شوند، بنابراین لازم است از هرگونه اظهارنظر در راستای حمایت یا علیه کاندیدای خاص پرهیز کنند.

کاربران رایانه انتخابات حق حمایت از کاندیداها را ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان ولی‌محمد مشایخی شامگاه جمعه در جمع کاربران رایانه انتخابات در شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: امروز تمام دنیا چشم به این انتخابات دوخته است و دشمنان انقلاب و اسلام با برنامه‌های متعدد تلاش می‌کنند در این انتخابات خللی وارد کنند.
وی افزود: اما مطمئناً مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان آنان می‌کوبند و مانند همیشه آگاهانه در صحنه حضور می‌یابند.
مشایخی تصریح کرد: در این انتخابات تمام مراحل به صورت رایانه‌ای صورت می‌گیرد که مجری و ناظر آن نیز خود مردم هستند.
وی با تأکید بر فراگیری آموزش‌های لازم ویژه کاربران رایانه انتخابات ابراز داشت: کاربران باید توجه کنند تا کار با دقت و سرعت عمل خوب انجام شود.
مشایخی خاطرنشان کرد: کسانی که به عنوان کاربران انتخابات حضور دارند، جزو مجریان انتخابات محسوب می‌شوند، بنابراین لازم است از هرگونه اظهارنظر در راستای حمایت یا علیه کاندیدای خاص پرهیز کنند.
وی عنوان کرد: تمام رایانه‌های مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در شهرستان عنبرآباد با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی آماده شده و مسئولان نیز همکاری خوبی در این زمینه با فرمانداری داشته‌اند.
وی اذعان داشت: سایر امکانات نیز فراهم شده و این شهرستان آمادگی کامل دارد تا انتخاباتی سالم و قانونمند را اجرا کند.
انتهای پیام/غ20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول