اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌ جمعه گلوگاه:

لیبرال دموکراسی غرب به زوال رسیده است/ انتخابات مجلس ایران فرصتی برای ناامیدی دشمنان

خبرگزاری فارس: امام‌ جمعه شهرستان گلوگاه با اشاره به وضعیت اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا و غرب از زوال و اصول لیبرال دموکراسی غرب گفت و انتخابات مجلس ایران را فرصتی برای ناامیدی اندیشه‌ها و اعمال استکبار‌ستیزانه آنها دانست.

لیبرال دموکراسی غرب به زوال رسیده است/ انتخابات مجلس ایران فرصتی برای ناامیدی دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام حسین رستمی شاهرودی در خطبه‌های نماز آدینه این هفته شهرستان گلوگاه از دشمنی‌های دیرینه کشورهای استعمار علیه جمهوری اسلامی ایران، زوال لیبرال دموکراسی غرب و انتخابات پیشرو در کشور گفت.

وی با بیان اینکه غرب و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا در مقابل عظمت ایران شکست خورده‌اند خاطر نشان کرد: آنها دست از تخاصم و دشمنی خود برنداشته‌اند و برای ضربه‌زدن به جمهوری اسلامی ایران از هیچ ترفندی فروگذار نیستند.

رستمی شاهرودی تصریح کرد: این دولت‌های متجاوز دست به هر اقدامی زدند؛ از تحمیل جنگ در گذشته و صدور قطعنامه‌های مختلف و ادعای ناکارآمدی نظام گرفته تا ترور دانشمندان هسته‌ای و حمایت از تروریسم، اما به فضل الهی و همت و اتحاد ملت و مسئولان نظام همه توطئه‌های دشمنان نقش برآب شد.

خطیب جمعه شهرستان گلوگاه در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: اکنون شاهد زوال لیبرال دموکراسی در غرب هستیم و جنبش فراگیر موسوم به وال‌استریت و نهضت ضد سرمایه‌داری ناقوس نزول نظام مقرور و مستکبرانه را به صدا در آورده است.

وی با اشاره به در پیش بودن همین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایران اذعان داشت: مستکبران همچنان دنبال فرصتی برای دشمنی با نظام اسلامی هستند و در حال حاضر می‌خواهند از انتخابات فرصتی برای اعمال دشمنی خود استفاده کنند.

امام‌ جمعه شهرستان گلوگاه در پایان سخنان خود متذکر شد: ملت ایران با تدبیر و اتحاد می‌تواند از این موقعیت پیش‌رو به عنوان یک فرصت طلایی برای ناامید کردن دشمنان استفاده کنند.

انتهای پیام/ن۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول