اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان:

جریان انحرافی با چهره‌های سفید در انتخابات شرکت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان گفت: جریان انحرافی با استفاده از چهره‌های سفید در انتخابات شرکت می‌کند.

جریان انحرافی با چهره‌های سفید در انتخابات شرکت می‌کند
عباس بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دانشجویان به عنوان قشر فرهیخته و آگاه جامعه همواره با بصیرت لازم انقلاب را در گردنه‌های مختلف یاری کرده‌اند.
وی با بیان اینکه قشر دانشجو همواره در موضوع انتخابات حساس بوده و سرنوشت خود را در انتخاب اصلح می‌بیند، افزود: این قشر در انتخابات گذشته نظام با بصیرت وارد شده و فعالیت‌های آگاهانه‌ای را دراین راستا انجام داده است.
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای برگزاری انتخاباتی پر شور با حضور حداکثری مردم دانشجویان نیز با درک این موضوع خود را برای حضور گسترده در انتخابات آماده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم به ویژه دانشجویان در تعیین سرنوشت جامعه مهم است، خاطرنشان کرد: این قشر با درک موقعیت انقلاب اسلامی همواره در این صحنه حضور فعالی داشته و اهمیت حضور را به خوبی درک می‌کنند.
بابایی با اشاره به تحولات منطقه، جهان و بیداری کشورهای اسلامی بیان داشت: ایران اسلامی به عنوان الگوی بیداری اسلامی در جهان چشم جهانیان را به انتخابات کشور متوجه کرده به گونه‌ای که سرنوشت انتخابات در کشور به سرنوشت کشورهای اسلامی رقم خورده است.
وی با اشاره به درک بالای دانشجویان از حساسیت انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دانشجویان فهیم و آگاه با درک شرایط جامعه در انتخابات مجلس به نحو گسترده‌ای شرکت می‌کنند.
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی در مقدرات نظام و ضرورت حضور نمایندگان اصلح در مجلس یادآور شد: دانشجویان به دنبال انتخاب افراد تاثیر گذار و به دور از مراکز قدرت و ثروت در جامعه هستند.
وی رویکرد ناحیه بسیج دانشجویی را تشویق و ترغیب دانشجویان به حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد و افزود: حضور آگاهانه از دیگر رویکردهای بسیج است.
بابایی با بیان اینکه ناحیه بسیج دانشجویی به تبیین شاخصه‌های اصولگرایی در بین دانشجویان می‌پردازد، خاطرنشان کرد: ویژگی‌های نماینده‌ همطراز انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران و معرفی چهره‌های معاند با نظام، انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت بیشتری دارد.
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان با بیان اینکه جریان‌های مخالف انقلاب به دنبال اختصاص کرسی‌های بیشتر برای خود در مجلس هستند، افزود: در این انتخابات این گروه‌ها با چهره‌های کمتر شناخته شده به میدان آمده تا وجاهت خود را در میان افکار عمومی به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران همه تحرکات جامعه را رصد می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید این افراد به جز معاندان که با نظام مشکل دارند با تمکین به قانون فعالیت‌های خود را ادامه دهند.
بابایی با بیان اینکه جریان انحرافی نیز در استان‌های مختلف فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند، افزود: این جریان نیز با استفاده از چهره‌های سفید در این راستا فعالیت می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران باید در شناخت ماهیت این افراد دقیق باشند، افزود: شناخت ماهیت افراد موجب روشن شدن افکار انتخاباتی آنان می‌شود.
رئیس ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان زنجان وظیفه و رسالت ناحیه بسیج دانشجویی را پیگیری امور دانشجویان و رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی عنوان کرد و افزود: تربیت نیروهای همطراز انقلاب اسلامی در راستای پیشبرد اهداف نظام از برنامه‌های این ناحیه است.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول