اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قاینات:

سرنوشت جامعه به انتخابات بستگی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قاینات با بیان اینکه سرنوشت جامعه به انتخابات بستگی دارد، گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه انتخابات مهم‌تر و سرنوشت‌سازتر است.

سرنوشت جامعه به انتخابات بستگی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری قاینات، غلامعلی حبیبی‌منش اظهار داشت: انتخابات مهم، سرنوشت‌ساز و ملی است و قانون این حق را به مردم داده است که در انتخابات شرکت کنند.
وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که بر پایه‌های مردم، رهبری و شریعت استوار است محتوای دستورات باید بر مبنای اسلام، رضایت و مشارکت مردم در امور باشد.
فرماندار قاینات تصریح کرد: یکی از ابزارهایی که مردم می‌توانند نظرات خودشان را بدهند انتخابات است.
حبیبی‌منش با بیان اینکه در بحث انتخابات تلاش زیادی صورت می‌گیرد، گفت: هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی هدفشان یکی است و آن برگزاری صحیح، سالم و حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
وی یادآور شد: مردم باید احساس امنیت روانی داشته باشند و بدانند که گروهی محافظ آرای آنان هستند.
عضو هیئت بازرسی انتخابات خراسان‌جنوبی نیز گفت: ما در شرایطی به سر می‌بریم که معتقد هستیم برنده واقعی 29 دوره انتخابات انقلاب اسلامی، مردم هستند.
علی نوفرستی گفت: با گذشت 33 سال از انقلاب اسلامی در حال حاضر بحث اسلام ناب در جهان مطرح است و ایران به‌عنوان کشوری که اسلام ناب را پیاده می‌کند حرف برای گفتن دارد.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول