اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حدادعادل در جمع خبرنگاران

مقدمات تهیه فهرست نامزدهای انتخابات تهران در حال انجام است

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گفت: آنچه مسلم است جبهه متحد درباره فهرست نامزدهای انتخابات برای تهران بحثی نکرده و مقدمات این کار در حال انجام است و فرصت هم داریم.

مقدمات تهیه فهرست نامزدهای انتخابات تهران در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، غلامعلی حدادعادل بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری نشست جبهه متحد اصولگرایان در ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با جبهه پایداری در ماه‌های اخیر به راه‌های گوناگون صحبت کردیم.
وی با اشاره به اینکه تلاش ما بود که جبهه پایداری به جبهه متحد بپیوندد تا یکپارچه باشیم، گفت: اما فعلا موفق نشده‌ایم.
حدادعادل در پاسخ به این سئوال که چرا پیش از این به جریان انحرافی انتقاد نداشته، تصریح کرد: تصوری که امروز از جریان انحرافی وجود دارد در ابتدای دولت دهم وجود نداشته و چه انتظاری دارید که ما قصاص قبل از جنایت کرده باشیم.
این مسئول در پاسخ به این سئوال که یکی از اعضای جبهه پایداری از قول آیت‌الله مهدوی کنی اعلام کرده که ایشان در سال 84 نسبت به جریان انحرافی هشدار داده بودند و این جریان از همان سال‌های نخست دولت نهم بوده، یادآور شد: دید و نظر اشخاص متفاوت است.
حدادعادل بیان داشت: ممکن است برخی پدیده را زودتر احساس کنند و بعضی دیگر بعدها متوجه شوند، اما هیچ کدام اینها مهم نیست بلکه تصمیم‌گیری در شرایط فعلی مهم است که تصمیمی بگیریم به سود اسلام و انقلاب باشد.
وی درباره لیست جبهه اصولگرایان متحد، خاطرنشان کرد: هنوز لیستی اعلام نکرده ایم.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با اشاره به اینکه برخی اظهارنظرها صرفاً گمانه زنی است، ادامه داد: این گمانه زنی‌ها با هدف صورت می‌گیرد که چندان هم دوستانه نیست، اما آنچه مسلم است جبهه متحد درباره فهرست نامزدهای انتخابات برای تهران بحثی نکرده و مقدمات این کار در حال انجام است و فرصت هم داریم.
این مسئول در پاسخ به رد صلاحیت برخی چهره‌های شاخص اصولگرا از جمله علی مطهری، بیان داشت: سلیقه من با سلیقه آقایانی که نام بردید متفاوت است و جبهه متحد هم درباره هیچکس از جمله این آقایان هنوز تصمیمی نگرفته است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکل‌ها نباید مانع وحدت اساسی شوند، گفت: همه تشکل‌هایی که از مصادیق اصولگرایی باشند مورد احترام ما هستند.
وی در پاسخ به این سئوال که بیشترین اختلاف میان کدام یک از تشکل‌های اصولگرایی است، تصریح کرد: زیاد دنبال اختلاف نباشیم و سئوال‌هایی که جوابشان را می‌دانید هم نپرسید.
عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود حدادعادل رئیس مجلس نهم است، بیان داشت: این از سئوال‌هایی است که هر پاسخی بدهم اختلاف برانگیز است، آنچه مسلم است حدادعادل به عنوان نامزد انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام کرده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه استراتژی ما خدمت به انقلاب است، اذعان داشت: در مقابل اظهار نظرها باید خونسرد باشیم.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول