اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ورامین در مجلس:

جریان انحرافی با هزینه‌های گزاف در تلاش برای تصاحب کرسی‌های مجلس است

خبرگزاری فارس: نماینده ورامین در مجلس نسبت به تلاش جریان انحرافی برای تصاحب کرسی‌های مجلس هشدار داد و گفت: جریان انحرافی تلاش دارد تا با هزینه‌های سنگین و فعالیت‌های پر هزینه و از زاویه دولت و جایگاه‌های دولت، کرسی‌های مجلس را کسب کند.

جریان انحرافی با هزینه‌های گزاف در تلاش برای تصاحب کرسی‌های مجلس است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب تهران سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس طی سخنانی در جمع عزاداران حسینی و اقشار مختلف مردم در ورامین اظهار داشت: جریان انحرافی در مقطعی تلاش می‌کند تا با یکپارچه‌سازی نیروهای وابسته به خود در ساختار دولت، قوه مجریه را در جهت مقاصد و اهداف خود قرار دهد.

وی به تلاش این جریان در آستانه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: این جریان اکنون تلاش می‌کند تا با هزینه‌های سنگین و فعالیت‌های پر هزینه و از زاویه دولت و جایگاه‌های دولت، کرسی های مجلس را کسب کند.

نقوی از فتنه جدید توسط این جریان خبر داد و گفت:  این جریان بدتر از فتنه با مأیوس شدن از اقبال مهم، در پی ایجاد مشکلات در جریان برگزاری انتخابات هستند و احتمال مدیریت فتنه جدید توسط جریان انحرافی در انتخابات مجلس شورای اسلامی وجود دارد.

 وی در پایان هوشیاری نیروهای انقلابی را برای مقابله با‌ این جریان منحرف را خواستار شد و از همه نیروهای دلسوز، ولایتمدار، انقلابی و اصولگرا، هوشیار و بصیر خواست تا با حضور در صحنه راه نفوذ شایعات و شایعه‌سازی، اختلاف افکنی و مأیوس‌سازی از سوی جریان انحرافی و نامزدها و جریانات وابسته به آنها را سد نمایند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول