اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس موسسه ضد فراماسونری مطرح کرد

بزرگ‏نمایی در بیان ورود جریان‏های انحرافی بین جوانان/ هر مدلی نشانه انحراف نیست

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه ضد فراماسونری و کارشناس مطرح موضوع شیطان‏پرستی گفت: در خصوص وجود جریان‏های انحرافی در بین جوانان متاسفانه بزرگ‏نمایی مفرطی صورت گرفته است.

بزرگ‏نمایی در بیان ورود جریان‏های انحرافی بین جوانان/ هر مدلی نشانه انحراف نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام حسین عرب پیش از ظهر امروز در همایش تحلیلی بررسی فرقه ضاله "فراماسونری" در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد واحد فیروزکوه بیان کرد: در خصوص وجود جریان‏های انحرافی در بین جوانان متاسفانه بزرگ‏نمایی مفرطی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: این گونه نیست که هر لباس و فرم مویی که در جوانان رایج شده است، مربوط به جریان‏های مرتبط با شیطان‏پرستی باشد.
رئیس موسسه ضد فراماسونری اضافه کرد: علت اصلی این بزرگ‏نمایی را باید در درخواست جریان‏های معاند در ارائه خود به جوانان تحلیل و جست‏وجو کرد.
عرب تصریح کرد: برخی از عملکردها در مسیر مبارزه با موضوعات انحرافی اشتباه است.
رئیس موسسه ضد فراماسونری گفت: شناخت دقیق مسیر فکری دشمن و مورد دستاویز آنان قرار نگرفتن از اصول اساسی موفقیت در این مسیر است.
عرب اظهار داشت: عرفان‏های کاذب در افکار جوانان در جامعه امروزی رشد داشته‏اند و این به دلیل کم‏کاری طبقات روحانیت به خصوص برای حضور در بین جوانان است.
وی یادآور شد: فراماسونری یکی از این جریانات انحرافی مثل انواع جریان‏های دیگر در بین جوانان است که در این جریان تا جایی که روح تشنه حقیقت‏یابی به ساحل تفکرات انحرافی باشد، از حقیقت دین و خداشناس دور خواهد ماند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول