اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی‌بوشهری:

مهم‌ترین موضوع در زمان مسئولیت‌ رضایت خداوند است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهم‌ترین موضوع در زمان مسئولیت افراد، رضایت خداوند از آنان است.

مهم‌ترین موضوع در زمان مسئولیت‌ رضایت خداوند است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر‌ به نقل از دفتر نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، آیت‌الله سید‌هاشم حسینی‌بوشهری در آیین تودیع و معارفه رئیس دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان اظهار کرد: ایمان و عمل صالح و تسلیم در برابر حق سه ویژگی افرادی است که مسئولیت می‌پذیرند.
وی افزود: انسان‌های مومن و درستکار اگر این سه ویژگی را داشته باشند، مسئولیتشان الهی است.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مسئولیت‌ها در جامعه جابه‌جا می‌شود و برای همیشه ماندگار نیستند و موضوع مهم جلب رضایت خداوند در زمان مسئولیت‌پذیری است.
در پایان این آیین از خدمات آقایان سید‌جبار رضوی قدردانی و حجت‌الاسلام سید‌عبدالحسین موسوی به عنوان رئیس دفتر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری معرفی شد.
همچنین آیت‌الله حسینی‌بوشهری در سفر به استان بوشهر با مردم بخش‌های مختلف شهرستان‌های استان بوشهر دیدار و گفت‌وگو کرده و مسائل و مشکلات آنان را بررسی کرد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول