اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی گلستان:

اخلاق اسلامی و معنویت باید در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: اخلاق اسلامی و معنویت باید در جامعه نهادینه شود.

اخلاق اسلامی و معنویت باید در جامعه نهادینه شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی‌نژاد در گردهمایی ائمه جمعه استان که در شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار داشت: جدا از تلاش‌های اقتصادی دولت که برای رفاه بیشتر مردم انجام می‌شود و استقلال کشور را به دنبال دارد برای ارتقای عزت و عظمت افراد جامعه باید اخلاق اسلامی در جامعه گسترش یابد.
وی تصریح کرد: برای مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی باید به لحاظ فرهنگی به اقتدار کامل برسیم و رسیدن به اقتدار فرهنگی نیازمند برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر در بخش فرهنگی است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان اضافه کرد: توجه به ارزش‌ها و دستورات دینی و برنامه‌های جامع و مدونی که در دین اسلام و قرآن وجود دارد از اصلی‌ترین دستاوردهای انقلاب است و مورد توجه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هم است. 
ولی‌نژاد افزود: شایسته است مسئولان دلسوز و ولایتمدار در حمایت از اندیشه‌های ولایت فقیه برای ارتقای سطح فرهنگی جامعه تلاش بیشتری داشته باشند تا ایستادگی‌مان در برابر تهاجم فرهنگی دو چندان شود و منجر به نابودی دشمن شود.
وی خاطرنشان کرد: کار فرهنگی زمان‌بر است و رسیدن به آنچه که مدنظر است و به عنوان هدف اصلی دنبال می‌شود نیازمند صبر بیشتری می‌باشد لذا نباید هیچ برنامه فرهنگی نیمه‌تمام بماند.
ولی‌نژاد خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگی به بسیاری از بخش‌های جامعه مربوط می‌شود از این رو در برنامه‌ریزی‌های بخش‌های دیگر هم باید برای بحث‌های فرهنگی برنامه‌ریزی داشت تا نتیجه مطلوب‌تری عایدمان شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول