اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شیراز خبر داد

شیراز با بوی خوش معنویت، عطرآگین می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شیراز گفت: با همکاری شهرداری و ستاد اقامه نماز این استان، ندای ملکوتی اذان در خیابان‌های شیراز تا شعاع 70 کیلومتری پخش می‌شود.

شیراز با بوی خوش معنویت، عطرآگین می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز جحت‌الاسلام محمد حسن مرادی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس شور حسینی اظهار داشت: شهید مطهری فلسفه قیامت امام حسین (ع) را در سه بخش بیعت، دعوت و امر به معروف و نهی از منکر می‌داند چراکه بسیاری از کارهای انجام شده در جامعه معروف و منکر هستند.
وی افزود: فضای جامعه را استرس پر کرده است که باید سعی شود با ساختن بوستان‌های بیشتر جوانان را به تفریحات سالم تشویق کرد.
در ادامه امام جمعه شهرک گلستان شیراز نیز تصریح کرد: باید در تمام کارها و برای به دست آوردن وحدت از ولایت مطلقه فقیه که همان کارهای ائمه اطهار را انجام می‌دهد پیروی کنیم تا شاهد به دست آمدن وحدت و یکپارچگی باشیم.
همچنین شهردار منطقه شش شیراز بیان کرد: در این منطقه علاوه بر کارهای عمرانی، سعی کرده‌ایم با انجام کارهای فرهنگی سطح آن را بالا برده که در همین راستا در 15 روز گذشته فراخوان نمایشگاه عکس شور حسینی را دادیم که 80 عکس از بین یک‌هزار و 60 عکس ارسال شده برگزیده شد.
غلامرضا شهریاری افزود: منطقه شش شهرداری شیراز آمادگی برگزاری بزرگترین نمایشگاه عکس انقلاب در دهه مبارک فجر در سال جاری را دارد.
همچنین دبیر برگزاری این نمایشگاه نیز ابراز داشت: پس از داوری‌های انجام شده، فاطمه سیار خوب برگزیده نخست در تک عکس از شیراز، علی اسدی برگزیده دوم در تک عکس از لامرد، محمدصادق حسینی برگزیده سوم تک عکس از شیراز، جواد عسکر اوغلی برگزیده دوم مجموعه عکس از ارومیه و احمد کریمی برگزیده سوم مجموعه عکس از یزد به عنوان عکاسان برتر این نمایشگاه معرفی  و از آنان تجلیل شد.
به گزارش فارس، نمایشگاه شور حسینی به مدت سه روز در بوستان‌های ملت، گلدشت، علوی و صبا در معرض دید عموم مردم قرار می‌گیرد.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول