اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم:

زنگ خطر زندگی با دوری از معنویت به صدا درمی‌آید

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم گفت: مهم‌ترین زنگ خطر زندگی دوری از معنویت است.

زنگ خطر زندگی با دوری از معنویت به صدا درمی‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام محمدرضا حسینی صبح امروز در جمع پرسنل و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم با اشاره به شاخصه‌های عبادت در اسلام و ابعاد تأثیرگذار آن بر جامعه، اظهار داشت: زمانی می‌توانیم به اوج عبادت و توجه دست یابیم که از گلوگاه عبودیت عبور کرده و به عبادت خالصانه برسیم.
وی با اشاره به شاخصه‌های عبادت در جامعه افزود: عبادت در اسلام منحصر به عبادات عرفی نیست و هر کاری که در راستای ارتقای جامعه دینی، خدمت به مردم و رضایت حق تعالی شکل گیرد عبادت محسوب می‌شود که در رأس آن خدمت به بندگان خدا است.
وی ابراز داشت: بندگان خدا عیال خدایند و خدا نسبت به حال آنان حساس است و سرپرستی و امور آن‌ها را به دست بندگانش قرار داده تا آنها را بیازماید.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جهرم خاطرنشان کرد: کسی می‌تواند در مقام عبودیت تمام موجودی خود را فدا کند که خدا را خوب شناخته باشد و به این موضوع برسد که هر چیزی خداست.
این مسئول با بیان اینکه زندگی واقعی توام با معنویت با ارزش است، گفت: مهم‌ترین زنگ خطر زندگی دست کشیدن از معنویت و سست شدن در مسائل معنوی است.
وی با اشاره به اینکه باید ملاک و معیار در زندگی معنویت باشد، بیان داشت: زندگی واقعی آن است که توام با معرفت به خدا، ولی خدا و نایب خدا باشد.
حسینی با تاکید بر ولایت‌مداری مدیران در حکومت اسلامی، تصریح کرد: زندگی با ولی و ولایت معنا پیدا می‌کند و زندگی بدون ولایت زندگی نیست بلکه ستم، ذلت و خواری است.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول