اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بهمن ماه صورت می‌گیرد

افتتاح باشگاه رفاهی فرهنگیان قیروکارزین

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین گفت: باشگاه رفاهی فرهنگیان قیروکارزین با صرف اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و بهمن امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح باشگاه رفاهی فرهنگیان قیروکارزین
ابوالحسن دهقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قیروکارزین اظهار داشت: با توجه به سفرهای متعدد هیئت‌های اداری به قیروکارزین در طول سال و نیاز به اسکان آنان، نبود مکانی مناسب برای این گونه موارد یکی از مشکلات این شهرستان بود که ساخت باشگاه رفاهی فرهنگیان در راستای رفع این مشکل صورت گرفت.
وی با اشاره به میزان اعتبار صرف شده در این پروژه اضافه کرد: برای ساخت این باشگاه رفاهی یک میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده که این اعتبار از محل صرفه‌جویی‌های داخلی، دو درصد نفت و گاز و بخشی نیز از اعتبارات سازمان آموزش و پرورش تأمین شده است.
دهقان با اشاره به ویژگی‌ها و مشخصات این پروژه بیان داشت: باشگاه رفاهی فرهنگیان با زیربنای 500 متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع احداث شده که شامل پنج سوئیت، سلف سرویس، 100 متر مربع سالن غذاخوری و همچنین دارای یک سالن مجزای چند منظوره با زیربنای 150 متر مربع است.
وی ادامه داد: از این سالن چند منظوره برای برگزاری مراسم گوناگون فرهنگیان و گردهمایی‌ استفاده می‌شود و در آینده برنامه توسعه این مجموعه را نیز در دستور کار داریم.
رئیس آموزش و پرورش قیروکارزین در پایان ابراز داشت: تجهیزات و لوازم داخلی این باشگاه رفاهی نیز با اعتباری بالغ بر 300 میلیون ریال خریداری شده است و این پروژه در بهمن ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
انتهای پیام/و۳۰/م2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول