اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان خبر داد:

رشد 42 درصدی وصول مطالبات گاز در سمنان

خبرگزاری فارس: شرکت گازی‏ها در استان سمنان با تدابیر خاص خودشان تا می‏توانستند طلب نقد کردند؛ به گونه‏ای که وصول مطالبات گاز در این استان به رشد 42 درصدی رسید.

رشد 42 درصدی وصول مطالبات گاز در سمنان
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان عصر امروز در نشستی در این باره اظهار داشت: با اخذ بیش از 174 میلیارد ریال از بدهی معوقه مشترکان، رشد 42 درصدی وصول مطالبات گاز در استان سمنان محقق شد.
علی‏رضا جراحی افزود: در اقدامی هماهنگ و با برگزاری مستمر جلسات کمیته وصول مطالبات در استان و همکاری و حمایت‏های استاندار سمنان، فرمانداران شهرستان‏ها و دیگر مقامات ذی‏ربط در استان و تلاش و پیگیری‏های مضاعف و فعالیت‏های هوشمندانه و هدفمند کارکنان شرکت گاز استان سمنان، شاهد رشد 42 درصدی وصول مطالبات معوقه گاز و واریز آن به خزانه بوده‏ایم.
وی اظهار داشت: در دو ماه گذشته، حدود 174 میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز استان سمنان از مشترکان بخش‏های مختلف دریافت شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ادامه داد: از مشترکان صنعتی 64.5 میلیارد ریال، جایگاه‏های سی.ان.جی 58.64 میلیارد ریال، بخش خانگی 40.5 میلیارد ریال، بخش دولتی 3.21 میلیارد ریال، بخش تجاری 1.84 میلیارد ریال، تجاری ویژه 1.35 میلیارد ریال و از سایر بخش‏ها 3.58 میلیارد ریال اخذ شده که در نوع خود کم‏نظیر است.
جراحی اضافه کرد: این شرکت در نظر دارد تا در آینده نزدیک وصول مطالبات از جایگاه‏های سی.ان.جی را روزانه کند.
وی اظهار امیدواری کرد تا با برنامه‏ریزی‏های انجام شده و با استمرار پیگیری‏ها و همکاری تمامی مسئولان و مشترکان گاز طبیعی در استان سمنان، قبل از فرارسیدن فصل سرما وصول حداکثری مطالبات معوقه در این استان محقق و از انباشت بدهی‏ها جلوگیری شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول