اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل:

بهترین منابع بانک وصول مطالبات است

خبرگزاری فارس: رئیس جدید امور شعب بانک کشاورزی استان اردبیل گفت: بهترین منابع مالی ما در اعطای تسهیلات و گردش مالی وصول مطالبات است.

بهترین منابع بانک وصول مطالبات است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عقیل وکیلی در مراسم معارفه مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل سپرده‌گذاران و مشتریان بانک کشاورزی را بهترین مشاوران و شایسته‌ترین همراهان بانک کشاورزی اعلام کرد.
وی اظهار داشت: در سپردن مسئولیت، امانتداری اصل اول است و ما از خداوند متعال استعانت میطلبیم تا امین و امانتداران مردم استان و کشاورزان و مشتریان بانک کشاورزی باشیم تا به صورت صحیح و شایسته این خدمت‌رسانی را به سرمنزل برسانیم.
رئیس جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل مسئولیت در نظام اسلامی را نوعی امانت و هرگونه خطا در این مسیر را خسران دنیوی و اخروی عنوان کرد و افزود: نگهداری امانت و انجام تکلیف مسئولیت سنگینی است که تنها با توکل به خداوند و قدرت الهی می‌توان در انجام آن موفق بود.
وکیلی در ادامه از بانک کشاورزی به عنوان بانک تخصصی این بخش و ارائه کننده خدمات برای عموم مردم توصیف و خاطرنشان کرد: آثار و برکات تلاش و کوشش کشاورزان را در تمام زمینه‌ها در زندگی خود به خوبی احساس می‌کنیم و معتقدیم ایفای نقش در این حوزه اشتغال و کارآفرینی مطلوب را رقم می‌زند.
وی در ادامه تصریح کرد: هرچند بانک کشاورزی متعلق به خانواده کشاورزان است اما حضور و مشارکت همه مردم و سرمایه‌گذاری آنها میتواند دست ما را در اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند توسعه چرخه اقتصادی، کشاورزی و اشتغال بهتر باز کرده و فراهم کند.
رئیس جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل استان اردبیل را یکی از استان‌های شاخص در بخش کشاورزی و دارای تولیدات متنوع زراعی و باغی معرفی کرد و بیان داشت: بانک کشاورزی در این استان بایستی ایفاگر نقشی ارزشمند در توسعه واقعی این بخش باشد و با اعطای تسهیلات و چرخش مالی مناسب در این حوزه از سرمایه‌های عظیم در این بخش حمایت کند.
وکیلی ادامه داد: ما با باور خدمات ارائه شده و همدلی یکدیگر می‌توانیم مطلوب‌ترین کارها و وظایف را به انجام برسانیم به طوری که مشارکت جمعی کارکنان بانک کشاورزی با تکیه بر توانمندی‌ها و تقویت کار و انگیزه کار و تلاش بیشتر سبب می‌شود تا یک رقابت سالم نیز در فعالیت بانکی و رقابت مشتریان به وجود آید.
وی ارتباط مداوم و صادقانه با مشتریان، بهبود شاخص‌های ارائه خدمات نوین و الکترونیکی بانک و در کنار آن استفاده از توانمندترین ابزارهای اقتصادی در این بخش میتواند به کارآمدی و گستردگی فعالیت‌ها کمک کند.
این مسئول ضرورت جذب منابع جدید مالی، افزایش سپرده‌گذاری مشتریان و وصول مطالبات دریافت کنندگان تسهیلات را ضروری و اقدامی فوری و اساسی اعلام کرد و گفت: ما از مسئولان استان انتظار داریم این بانک را در وصول مطالبات که گاه رقم آن در این استان سنگین است یاریگر ما باشند.
وکیلی خاطرنشان کرد: مشتریان و دریافت کنندگان تسهیلات با بازگشت تسهیلات دریافتی و پرداخت اقساط بانکی‌ می‌توانند این بانک را در ارائه خدمات بیشتر به مشتریان به ویژه کشاورزان یاری کنند.
وی از مدیران و کارکنان شعب بانک کشاورزی در استان خواست به تمام بدهکاران نیز به دیده مشتری نگاه کنند و با یک همراهی و صمیمیت خوب زمینه وصول مطالبات باقی مانده را فراهم کنند.
رئیس جدید شعب بانک کشاورزی استان اردبیل در پایان از مسئولان جهاد کشاورزی و واحدهای ارائه کننده خدمات به روستائیان خواست تا با یک سیستم و روش مناسب در حل مشکلات و کارگشایی فعالان بخش کشاورزی یاریگر این بانک باشند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول