اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه هندیجان خبر داد

برگزاری مراسم سوگواری پیامبر اکرم (ص) در هندیجان

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه هندیجان از برگزاری مراسم سوگواری پیامبر اکرم (ص) در مسجد جامع این شهرستان خبر داد.

برگزاری مراسم سوگواری پیامبر اکرم (ص) در هندیجان
محمد دادفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان با تسلیت به‌مناسبت سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و سالگرد رحلت امام رضا (ع)، اظهار کرد: ائمه تکمیل‌کننده و ادامه‌دهنده دین مبین اسلام بوده‌اند.
وی افزود: پیامبر اکرم (ص) به‌عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد.
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه هندیجان تصریح کرد: آن بزرگوار با زندگی پربار خود در طول 23 سال مأموریت الهی به خوبی توانست پایه‌های حکومتی دینی و اسلامی را بنا کند که تا به امروز هیچ‌ قدرتی نتوانسته کوچک‌ترین خدشه‌ای بر آن وارد کند.
وی اضافه کرد: گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگانی چون آنها می‌تواند انسان‌ها و جهان بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید و تقوی را به آنها نشان دهد.
دادفر با بیان اینکه امروز باید جوانان را بیش از پیش با اخلاقیات ائمه و انبیای الهی آشنا کرد، گفت: امروز چشم دشمن غرب و بیگانه به سوی حکومت اسلامی ما بوده و در این بین جوانان هدف اصلی گلوله‌های تحریف هستند.
وی اضافه کرد: فرهنگ غرب به دنبال چیرگی بر فرهنگ دینی و اسلامی ایران بوده و تنها با توسل و تکیه بر معارف و حقایق قرآن و دستورات پیامبر(ص) می‌توان از چنگال ظلمانی و وحشت‌زای بی‌هویتی جهان غرب رهایی یافت.
مسئول ستاد برگزاری نماز جمعه هندیجان بیان کرد: باید جوانان را با اخلاقیات و ارزش‌های ائمه به ویژه پیامبر اکرم (ص) آشنا کرد و این ایام فرصت بسیار خوبی برای انتقال این ارزش‌ها است.
وی با اشاره اینکه به ‌همین مناسبت فردا، دوم بهمن‌‌ماه مراسم سوگواری و عزاداری رحلت خاتم‌ انبیا‌ در مسجد جامع این شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم مذکور با مداحی و سوگواری در مدح پیامبر اکرم(ص) آغاز و با پذیرایی از حضار و نماز جماعت خاتمه می‌یابد.
دادفر در پایان گفت: این روزها فرصت‌های مغتنمی برای اشاعه فرهنگ اسلامی و دینی‌مان است که باید به آنها توجه ویژه شود.
انتهای پیام/ج30/ط4000 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول