اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه علمیه قم:

هجمه‌کنندگان به ولایت در برنامه‌ پارک ملت تعقیب شوند

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: مقصرین هجمه به ولایت در برنامه‌ی سیمای پارک ملت باید تحت تعقیب قرار گیرند.

هجمه‌کنندگان به ولایت در برنامه‌ پارک ملت تعقیب شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از هیئت رزمندگان استان کرمان، سید حسین سعیدی در یادواره شهدای شهر زنگی‌آباد کرمان اظهار داشت: مقصران هجمه به ولایت در برنامه‌ی سیمای پارک ملت باید تحت تعقیب قرار گیرند و مقصر اصلی در این هجمه، مجری و دست‌اندرکاران تلویزیون هستند که باید تحت تعقیب قرار گیرند.
فرزند آیت‌الله شهید سعیدی با اشاره به توصیه‌ی شهدا در مورد حمایت از رهبری و ولایت فقیه، خاطرنشان کرد: در نهضت کربلا و انقلاب اسلامی ایران، سفارش شهدا همواره فداکاری و جان‌نثاری در راه ولایت و رهبری بوده است.
وی اذعان داشت: با گذشت 32 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز شاهد تهاجم دشمنان و خودی‌ها به عمود خیمه‌ انقلاب یعنی ولایت فقیه هستیم.
استاد حوزه‌ علمیه قم تصریح کرد: در فتنه‌ 88 که بسیاری از مدعیان نزدیکی با ولایت و رهبری با دشمنان همدم و هم‌آوا شدند، این شما مردم بصیر و ولایت‌پذیر بودید که انقلاب را پاسداری و رهبری را حمایت کردید.
وی گفت: من اعتراف می‌کنم که شما مردم راه شهدا را به درستی ادامه دادید و ان‌شاءالله نزد شهدا رو سفید هستید و ولایت در دین ما حرف اول را می‌زند.
سعیدی افزود: سردمداران کفر، آمریکا و دشمنان، هر گاه می‌خواهند به اسلام و نظام اسلامی هجمه کنند به ولایت به عنوان عمود خیمه‌ انقلاب حمله می‌کنند و ولایت مانع از جمع شدن اسلام با کفر است.
وی عنوان کرد: عظمت ایران اسلامی و ثمره‌ خون شهدا موجب نهضت بیداری اسلامی در منطقه و عجز و ناتوانی آمریکا شده است.
سعیدی افزود: خون شهدا ایران اسلامی را عزت بخشید و بینی ابر قدرت‌ها را به خاک مالید و به فرموده‌ رهبر معظم انقلاب، ما امروز در شرایط بدر و خیبر هستیم.
وی گفت: هنر ولایت این است که انسان را به خدا می‌رساند و فلسفه‌ سیاسی شیعه می‌گوید، باید در راس حکومت، مجریان قانون الهی حاکم باشند.
استاد حوزه‌ علمیه قم بیان کرد: در انتخابات پایانی سال، رهنمودهای رهبری را آویزه‌ گوش خود قرار دهید و ببینید کدام کاندیداها به اصل ولایت فقیه معتقد هستند به آن‌ها رای دهید تا در دنیا و آخرت روسفید باشید.
وی گفت: هوشیار و بصیر باشید و به دغل‌ بازانی که از فیلتر شورای نگهبان عبور می‌کنند، رای ندهید، چرا که بصیرت شما، انقلاب را از ورطه‌ها رهانیده و به پیش برده است.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول