اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اسبق نفت:

تابع محض ولایت‌‌فقیه هستیم

خبرگزاری فارس: وزیر اسبق نفت گفت: ما تابع محض ولایت‌فقیه هستیم و در راه ایشان با افتخار و تمام وجود ایستاده‌ایم.

تابع محض ولایت‌‌فقیه هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، غلامحسین نوذری ظهر امروز در دومین روز از مراسم یادواره 56 شهید روستای مزینان سبزوار و در جمع مسئولان، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و اقشار مختلف مردم شهرستان سبزوار، شهادت را خاص مردان خدا عنوان کرد و اظهار داشت: باید راه شهدا و یاد شهدا همیشه در نظر مردم و مسئولان باشد.
رئیس هیئت مدیره شرکت نفت پارس با اشاره به نقل یک خاطره از فرزند شهید ادامه داد: خانواده شهدا و یادگاران 8 سال دفاع مقدس در تاریخ جاوید می‌مانند.
وی تصریح کرد: یک لحظه در آغوش کشیدن یک فرزند شهید و بیان احساس او از این اقدام سبب شد تا در ادامه دادن راه شهدا مصمم‌تر گام بردارم. 
نوذری تقدیر از شهدا را احترام به انسانیت توصیف کرد و اظهار داشت: باید لحظه‌ای از شهدا و یاد این بزرگواران غافل نشد.
وی از شهدا به عنوان اسطوره‌های شهامت، شجاعت، صداقت، کرامت، سخاوت، عنایت و بردباری یاد کرد و خاطرنشان کرد: توسل جستن به شهدا انسان را سرشار از عشق و ایمان به حضرت احدیت می‌کند و همواره نور الهی را در دلها متبلور می‌سازد.
نوذری عشق به ولایت را عشق به همه خوبی‌ها دانست و در عین حال گفت: ما تابع محض ولایت‌فقیه هستیم و در راه ایشان با تمام وجود ایستاده‌ایم.
وی اصل انقلاب را برگرفته از قیام سیدالشهدا (ع) عنوان کرد و افزود:  مکتب اسلام، مکتب ائمه (ع)، و هدایت امت آن در زیر علم و بیرق علمدار کربلا معنا می‌یابد.
نوذری اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون تدبیر عالمانه و حکیمانه مقام معظم رهبری دانست و بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت تاکید کرد. 
انتهای پیام/ر20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول