اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان‌ دفاع مقدس:

اقتدار ایران در گرو پیروی از ولایت فقیه است

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان‌ دفاع مقدس گفت: اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در گرو پیروی از ولایت فقیه است و یکی از افتخارات و شاخصه‌های ملت ایران ولایت‌پذیری آن است.

اقتدار ایران در گرو پیروی از ولایت فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، علی نوعی‌اقدم ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای غواص شهرستان میانه ضمن‌ تاکید بر ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اظهار داشت: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی با نثار خون پاکشان عزت، کرامت و زندگی جاودانه‌ای را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.
وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با تکیه بر ارزش‌ها و اعتقادات اسلامی با هدف والای استقرار و سیطره قوانین و موازین الهی در کلیه شئونات حیات فردی و اجتماعی مردم ایران رخ داد که از یک سو سبب رویکرد به این رشد گرایش‌های معنوی و تضعیف اندیشه مادی‌گرایان شد و از سوی دیگر الگوی مبارزاتی اسلام تحت ستم در نقاط مختلف جهان شد.
نوعی‌اقدم ادامه داد: اتحاد و همگرایی جامعه ایران اسلامی با توجه به داشتن الگوهای درونی و معنوی می‌تواند پیوند عمیق و پایدار در بین ارکان نظام و آحاد جامعه برقرار کند و  دین اسلام راهبردهای سازنده‌تری برای تحقق اتحاد و همگرایی و وحدت همه جانبه جوامع بشری است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در تمام صحنه‌ها موجب یاس و ناامیدی دشمنان اسلام می‌شود، افزود: مردم با حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر با آرمان‌ها و ارزش‌های والای امام (ره) و شهدا تجدید میثاق کرده و سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهانی خواهند زد.
این یادگار سال‌های دفاع مقدس تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات مجلس آتی قصد دارند تا با برنامه‌ریزی‌های از پیش تعیین شده، مشارکت مردم را هدف قرار دهند.
یکی از فرماندهان‌ دفاع مقدس گفت: امروز دشمن با تمام عناصر و امکانات برای به چالش کشیدن این انتخابات به صحنه آمده اما ملت غیور ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده خود در صحنه انتخابات، دشمنان را مایوس و پشتیبانی خود از انقلاب و رهبری را ثابت خواهند کرد.
نوعی‌اقدم تصریح کرد: اقتدار و سربلندی جمهوری اسلامی ایران در گرو پیروی از ولایت فقیه است و یکی از افتخارات و شاخصه‌های ملت ایران ولایت‌پذیری آن است.
وی راه پیروزی انقلاب در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب را پیروی از ولایت فقیه دانست و تصریح کرد: ولایت فقیه، آمریکا و اسرائیل هرگز با هم جمع نمی‌شوند چرا که این دو قشر همانند مسیر حق و باطل است که در هیچ زمان و مکانی با هم جمع نمی‌شوند.
نوعی‌اقدم اظهار داشت: ایران بعد از گذشت سه دهه پیروزی انقلاب اسلامی به جایگاه والایی رسیده است و اکنون عزت و اقتدار ایران، بیداری دنیای اسلام و ذلت آمریکا  از ثمرات ارزشمند هشت سال دفاع مقدس است.
وی گفت: امروز دشمن با جنگ نرم به طمع ایران اسلامی آمده است و هدف اصلی آنها جوانان و خانواده‌ها هستند.
نوعی‌اقدم افزود: آنها با جنگ رسانه‌ای قصد ضربه زدن به ایران را دارند که با بصیرت مسئولان و مردم یکبار دیگر رو سفید خواهند شد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول