اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی:

کاندیداها در بحث ولایت‌فقیه امتحان خود را پس داده باشند

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه دم از اصولگرایی زدن کافی نیست، گفت: کاندیداها باید در بحث ولایت فقیه، امتحان خود را در دوره‌های مختلف و جریانات گوناگون پس داده باشند.

کاندیداها در بحث ولایت‌فقیه امتحان خود را پس داده باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حجت‌الاسلام محمد خرسند در همایش مشترک اعضای شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فارس و اعضای کمیته‌های شهرستان‌های این جبهه در این استان که در شیراز، سومین حرم اهل‌بیت (ع) برگزار شد، اظهار داشت: در دوره‌های مختلف دشمن برای اینکه به ستون خیمه انقلاب صدمه بزند، اقدام به شخصیت‌سازی در مقابل شخصیت نخست انقلاب کرده است.
وی با اشاره به دوران ستم‌شاهی و شاخص کردن شریعتمداری توسط دشمن و پس از انقلاب نیز با پرداختن به آقای منتظری که او یکی از شاگردان امام راحل (ره) بود و از این قبیل، اضافه کرد: امروز دشمن تلاش می‌کند در مقابل جریان امامت و ولایت و شخص مقام معظم رهبری، نیز شخصیت‌سازی کند و هرچند احترام اشخاص محفوظ است اما همگی باید ذیل مقام عظمای ولایت باشند.
امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه در فتنه 88، نیز همین شخصیت‌سازی‌ها آغاز شد، تصریح کرد: اگر موسوی و کروبی پس از خطبه‌های نماز جمعه مقام معظم رهبری، تمکین می‌کردند، محبوب می‌شدند، اما دیدیم که پس از آن با حمله به پایگاه بسیج، زنان محجبه و آتش زدن اموال عمومی آن چنان نفرتی را در دل مردم به وجود آوردند که هرگز از خاطره‌ها پاک نمی‌شود.
خرسند در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: نخستین و بهترین شاخصه در انتخابات برای ما پیش از رأی‌آور بودن اشخاص، ذوب در ولایت بودن کاندیداهاست.
وی با بیان اینکه اگر ملاک ما تنها رأی‌آور بودن اشخاص باشد، تازه مانند ترکیه و پاکستان می‌شویم، تصریح کرد: آنچه به نظام ما ارزش می‌دهد، تمسک به ولایت است.
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: کاندیداها باید در بحث ولایت فقیه، امتحان خود را در دوره‌های مختلف و جریانات گوناگون پس داده باشند.
امام جمعه کازرون خاطرنشان کرد: اگر کاندیداهایی به خاطر حاکمیت و محبوبیت جریان اصولگرایی دم از اصولگرا بودن بزنند، کافی نیست بلکه باید پایبندی به اصولگرایی را در کارنامه خود به اثبات رسانده باشند.
وی با بیان اینکه کسانی که به مراکز قدرت و ثروت متصل هستند، هرگز کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان نیستند، افزود: دشمن با تمام قدرت وارد شده تا این انتخابات را از رونق بیاندازد و موضع امثال خاتمی در این روزها نشان دهنده همین توطئه است.
خرسند با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در انتخابات پیش رو باید مشارکت گسترده مردم، آرامش و پذیرش تصمیمات شورای نگهبان ملاک باشد، خاطرنشان کرد: کسانی که به مجلس وارد می‌شوند باید فرامنطقه‌ای فکر کنند و خود را اسیر مسائل محلی و شهری نکنند.
پیش از سخنان امام جمعه کازرون احمد نجابت عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان فارس، بر حفظ وحدت اصولگرایان تأکید کرد و گفت: جریاناتی در صدد هستند تا به شیو‌ه‌های مختلف این وحدت و همبستگی را از میان بردارند.
انتهای پیام/غ10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول