اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

بیداری اسلامی در سایه ولایت فقیه شکل گرفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: بیداری اسلامی در سایه ولایت فقیه در منطقه و جهان شکل گرفت.

بیداری اسلامی در سایه ولایت فقیه شکل گرفت
حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر با بیان اینکه عشق و علاقه مردم ایران به اهل بیت (ع) و ولایت فقیه انقلاب را بیمه کرده است، گفت: اطاعت از ولی فقیه اطاعت از خداوند است و امروز در عصر غیبت در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم، که سکاندار آن ولی فقیه است و اگر این رکن رکین نباشد، هیچ نهادی مشروعیت ندارد.
وی افزود:  ولایت فقیه است که به حکومت اسلامی معنا می‌بخشد و اگر نباشد حکومت اسلامی مفهومی ندارد.
امام جمعه پلدختر در ادامه با بیان اینکه بیداری اسلامی سرآغاز حاکمیت واقعی احکام اسلام در جهان است، گفت: انتظار می‌رود که با هوشیاری ملت‌های مسلمان، این بیداری بنیان‌های ظلم و ستم را در سراسر جهان از بین ببرد، زیرا جهان امروز توجه خود را به سوی ملت بزرگ و آگاه ایران کرده است و یکی از دغدغه‌های فکری دشمنان داخلی و خارجی نظام ولایتمداری مردم است، که باعث بالندگی روز افزون کشور در همه عرصه‌ها شده است.
لروند اظهار داشت: تبعیت و پشتیبانی از ولایت فقیه کشور را از خطرات مصون نگه می‌دارد.
وی گفت: شهادت فرهنگ ماندگار اهل بیت (ع) در جامعه بشری است، که دشمنان برای زدودن این فرهنگ تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته‌اند ولی هرگز موفق نمی‌شوند.
وی ایمان، وحدت و ولایت فقیه را سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و افزود: ملت ایران اسلام را در همه زمینه‌های حیات خویش جاری کرده و  جهان اسلام در مرحله جدیدی از بیداری اسلامی قرار دارد.
لروند منطق شهادت طلبی را عامل پایداری و سربلندی دین مبین اسلام و ارزش‌های اسلامی در جامعه عنوان کرد و گفت: اعتقادات اسلامی و آموزه‌های قرآنی عامل اصلی پیروزی کشورمان در برابر کفر است و در سایه رشادت‌ها و دلاوری‌های آزادگان و شهیدان معظم است، که هم اکنون کشور جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه قادر به ایستادگی در برابر ظلم و کفر است.
وی عمود خیمه ولایت را عامل حفاظت مردم در مقابل شبیخون فرهنگی دانست و گفت: پیروی از خط ولایت مطلقه فقیه یکی از ویژگی‌های بارز مردم بزرگ ایران است و بصیرت و تبعیت از ولایت فقیه از ویژگی‌های بارز مردم شهرستان پلدختر است.
امام جمعه پلدختر گفت: این عشق و علاقه به همگان ثابت کرد که مردم ایران تا جان در بدن دارند، دست از ولایت فقیه و مقام عظمای ولایت برندارند و این را با حضور در صحنه خود اثبات کرده‌اند.
لروند اظهار داشت: مردم در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند هیچ‌گاه از اعتقاد خود به این مسیر عقب‌نشینی نمی‌کنند و مردم پلدختر در راه دفاع از ولایت و انقلاب همواره ثابت قدم و استوار هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول