اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

استکبار جهانی مقابل مسلمانان مستاصل شده‌ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: هم‌اکنون استکبار جهانی مقابل مسلمانان مستاصل شده‌ است.

استکبار جهانی مقابل مسلمانان مستاصل شده‌ است

آیت‌الله علی‌اکبر قریشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن 28 صفر به عبارتی سالروز وفات حضرت محمد (ص) قرار گرفته‌ایم اظهار داشت: اولیای الهی به ویژه خاتم‌الانبیاء متعلق به یک خطه جغرافیایی نیستند بر این اساس در روز وفات وی همه جهان عزادار می‌شود.

وی تصریح کرد: حضرت محمد (ص) نه‌تنها برای نجات مسلمانان بلکه برای نجات همه بشریت ظهور کرد به طوریکه امروز برخلاف تمایل دشمنان اسلام شاهد فراگیر شدن دامنه این دین آسمانی در سراسر جهان هستیم لذا در روز 28 صفر نیز گوشه گوشه جهان آیین‌های عزاداری برپا می‌شود.

این مسئول به شکل‌گیری نهضت‌های بیداری در سراسر جهان اشاره کرد و گفت: امروزه به برکت این دین و زنده بودن یاد، نام و راه حضرت محمد (ص) جنبش‌های آزادی‌خواهی در مناطق مختلف جهان در حال شکل گرفتن است به طوریکه دشمنان از به قدرت رسیدن مسلمانان دچار وحشت شده‌اند.

وی با بیان اینکه یک هزار و 400 سال پیش با اتصال ضمیر پیامبر به عالم  غیر قرآن کریم برای ارشاد انسان نازل شد، ادامه داد: قرآن کریم یک کتاب جامع و کامل برای سعادت ابنای بشر قلمداد می‌شود به شرطی که همه آیات، نکات و رهنمودهای آن درک کرده و از عمق جان مسلمانان بپذیرند.

این مسئول به سپری شدن 29 دی به عبارتی روز غزه اشاره کرد و اظهار داشت: مسلمانان غزه برای کسب قدرت و انرژی جهت ایستادگی مقابل دشمن به ائمه معصوم توسل جسته‌‌اند لذا در صورت استقامت و پایداری هدف نهایی به عبارتی مغلوب کردن استکبار محقق می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون استکبار جهانی مقابل مسلمانان مستاصل شده‌ است لذا به انحای مختلف اعم از تحریم اقتصادی، ترور، تهدیدهای پوشالی بیش از بپش به درماندگی خود اعتراف می‌کند.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول