اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل تسنن تکاب:

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل تسنن تکاب گفت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی و وفاداری مردم به نظام اسلامی است.

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ماموستا جلال مرادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان تکاب با تسلیت سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) برای تبیین رسالت جهانی خود یعنی گسترش دین اسلام در سراسر جهان مبعوث شده است.
وی افزود: این شخصیت بزرگ اسلام همواره بر وحدت ملت‌ها تاکید داشت و آن را سبب عزت، قدرت و شوکت آنها می‌دانست از این‌رو در زمان حاضر نیز ما باید با الهام از گفتار و رفتار پیامبر (ص) وحدت و همدلی خود را در راستای حفظ اسلام و نظام اسلامی حفظ کنیم.
مرادی در ادامه با تاکید بر انفاق و زکات گفت: انفاق کردن و دادن زکات از سفارشات مؤکد دین مبین اسلام است چرا که با انجام این عمل می‌توان فاصله طبقاتی در جامعه را از بین برد.
وی در ادامه با تاکید بر اطاعت از ولایت‌فقیه تصریح کرد: اطاعت از فرامین رهبری یکی از نقاط قوت مردم ایران است چرا که مردم در سایه همین ولایت‌مداری توانسته‌اند به قله‌های سعادت و موفقیت دست یابند.
مرادی در ادامه با اشاره به جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: مجلس نقش قانون‌گذاری و نظارت را بر عهده دارد از این‌رو باید با شناخت اهمیت آن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با شور و شکوه بیشتری شرکت کرد.
وی انتخابات را مظهر و نماد مردم سالاری دینی خواند و بیان کرد: مردم باید با شناخت معیارها و شاخص‌های صحیح برای انتخاب فردی اصلح اقدام و به وظیفه شرعی خود در این راستا عمل کنند.
امام جمعه اهل سنت تکاب با تاکید بر هوشیاری و آگاهی مردم در برابر توطئه‌های غرب و استکبار جهانی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دچار استیصال و درماندگی شده‌ و از موفقیت‌های جوانان کشور در عرصه‌های مختلف ناراحت و عصبانی هستند و این استیصال و درماندگی در ترور دانشمندان ایرانی به خوبی قابل مشاهده است.
انتهای پیام/ی30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول