اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی فیروزکوه:

هیئت‏های مذهبی در دام متلک‏های ساختگی دشمن نیفتند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: هیئت‏های مذهبی در این شهرستان نباید در دام متلک‏های ساختگی دشمنان اسلام و انقلاب بیفتند.

هیئت‏های مذهبی در دام متلک‏های ساختگی دشمن نیفتند
حجت‏الاسلام داوود ضمیررضوانی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: هیئت‏های مذهبی نباید در دام متلک‏های ساختگی دشمنان بیفتند چرا که دشمنان همین را می‏خواهند و ما امروز باید فرق مذاهب را به آنان بشناسانیم.
وی تصریح کرد: باید در برهه کنونی به خوبی نسبت به فرق و مذاهب انحرافی اطلاع و آگاهی‏بخشی داشته باشیم و با حفظ وحدت نگذاریم که نظام اسلامی خدشه‏دار شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: باید با اجرای مراسم‏ محوری در هر مناسبتی، تقویت فکری و بصیرت را در بین اعضای جلسات و هیئت‏های مذهبی داشته باشیم و از مساجد و هیئت‏ها به‌عنوان پایگاه‏های تقویت معنوی اقشار جامعه استفاده کنیم.
ضمیررضوانی اضافه کرد: اداره تبلیغات فیروزکوه با برگزاری گفتمان‏های مختلف در هیئت‏ها و دعوت از اساتید مجرب به منظور تقویت کلاس‏های قرآنی در این راستا گام برداشته و به منظور تربیت کادر متخصص برای آموزش قرآن کریم، از مردم روستاها و شهرها استفاده می‏کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: اداره تبلیغات اسلامی برای اربعین امام حسین (ع) در سطح این شهرستان برنامه‏های خوبی را با حضور عزاداران حسینی برگزار کرد.
ضمیررضوانی ادامه داد: این اداره برای روزهای پایانی ماه صفر نیز این برنامه‏ها را ادامه می‏دهد.
وی افزود: با برگزاری برنامه‏های دیگر در ایام دهه فجر در راستای تقویت روحیه معنوی و انقلابی اقشار جامعه تلاش خواهد شد.
انتهای پیام/ح30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول